Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از بازنشستگی ۳۴۰۰ معلم از آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: شدیدا با کمبود نیروی انسانی به دلیل بازنشستگی و خروج همکاران احساس می‌شود. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، جعفر پاشایی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه علی رغم تعطیلی مدارس در تابستان، تعلیم و تربیت تعطیل نشده است، اظهار داشت: این فصل، فصل پرکار تعلیم و تربیت است و برنامه های جدی در این ایام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز اجرای «پروژه مهر» در استان برای آمادگی مدارس جهت روزهای بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: انتظارات از پروژه مهر، ارتقای سطح آموزش و پژوهش، تعمیرات مدارس و بهینه سازی نیروی انسانی است که برنامه سال 98 منطبق با سند تحول آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در ایام بعد از توزیع کارنامه در مدارس، هدایت تحصیلی 9 هزار دانش آموز پایه نهم انجام گرفته است، ابراز داشت: هدایت تحصیلی برای هدفمندتر شدن انتخاب مسیر تحصیلی دانش‌آموزان اجرا می‌شود که اکنون  آماده ثبت نام در پایه دهم هستند.

پاشایی با بیان اینکه طرح «سنجش سلامت نوآموزان» ورود به پایه اول در روزهای سه شنبه و پنج شنبه در همه حوزه های اعلام شده انجام می‌شود خاطر نشان کرد: روند ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس به ویژه پایه های اول در مقایسه با سال قبل با سهولت بیشتری انجام می‎گیرد.

وی از بازنشستگی 3400 معلم از آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خبر داد که ورودی آموزش و پرورش هم 1200 نفر است، گفت: شدیدا با کمبود نیروی انسانی به دلیل بازنشستگی و خروج همکاران احساس می‌شود ولی با برنامه‌ریزی منسجم برای شروع سال تحصیلی از بابت نیروی انسانی مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی میزان ثبت نام دانش آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزی را مورد اشاره قرار داد و افزود: تا به امروز 177 هزار دانش‌آموز در استان برای اوقات فراغت ثبت‌نام کرده‎اند.

وی با اشاره به آمادگی استان برای اسکان میهمانان فرهنگی در آذربایجان شرقی، خاطر نشان کرد: تا این روز از ایام تعطیل، بیش از 25 هزار نفر فرهنگی به این استان سفر کردند که در خانه‌های معلم و فرهنگسراها و مدارس تجهیز شده اسکان یافتند.

پاشایی از افتتاح بیش از 35 پروژه مدارس با استعداد بیش از 200 کلاس درس در استان خبر داد و افزود: روند اتمام و آماده‎سازی پروژه های آماده بهره‎برداری و تامین و تجهیز آنها در حال انجام است و تا اول مهر آماده تحویل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در پایان تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش طرح رتبه‎بندی معلمان را در دستور کار قرار داده که از مهر ماه این رتبه‎بندی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا ، ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی ، دست‌کم هزار و ۷۰۰ دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • این افراد معلم می‌شوند
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است