Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@18:56:34 GMT

اجرای طرح تابستانه کتاب در نیشابور

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۳۱۸

اجرای طرح تابستانه کتاب در نیشابور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رمضانعلی بیات سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا هستند، پس از ثبت نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.
وی خاطرنشان کرد: طرح «تابستانه کتاب» تا ۳ مرداد ۹۸ در کتابفروشی‌های عضو طرح سراسر کشور برگزار می‌شود که بر این اساس علاقه‌مندان با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف ۱۵ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد وبیست هزار تومان استفاده کنند.
وی یادآورشد عنوان کرد: علاقمندان می‌توان کتاب‌های تالیفی را با یارانه ۲۵ درصدی و کتاب‌های ترجمه را با یارانه ۱۵درصدی از کتاب‌فروشی عضو طرح کتاب خریداری کنند.
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: در راستای طرح تابستانه کتاب، یازدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عضویت بیش از ۶۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور از ۲۵ تیردر استان‌ها و ۲۷ تیر در شهر تهران کار خود را آغاز و موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور فرهنگی؛ مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتابفروش‌ها پرداخت خواهد کرد.   انتهای پیام//س.ح     تابستان با کتاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی از دقایقی پیش آغاز شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد