Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با مدیرعامل هیات رزمندگان اسلام بر تعاملات دو جانبه در راستای تولید برنامه‌های مختلف تاکید شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: نشست مشترک جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با سردار علی اکبر مداحی، مدیرعامل هیات رزمندگان اسلام برگزار و در آن بر تعامل رسانه ای میان دو  طرف تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه تولیدات مشترک در ایام عید غدیر، محرم و صفر و دیگر مناسبت های مذهبی، طراحی و تولید مسابقه بزرگ استعدادیابی با محوریت مداحی با مشارکت هیات رزمندگان اسلام و نیز برگزاری مسابقات مختلف در این ایام از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

همچنین پخش مراسم های دعای کمیل هیات رزمندگان اسلام از شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین تهیه و تولید برنامه های شاد و جنگ های ترکیبی در ایام عید غدیر به صورت مشترک از مواردی بود که به آنها پرداخته شد.

 

در این جلسه بر لزوم آسیب شناسی حوزه مادحین و بررسی راه های تعامل بیشتر و بهتر با ذاکرین اهل بیت (ع) و هماهنگی هیات رزمندگان اسلام با شورای معارف سیما در راستای تقویت برنامه های سیما در حوزه کارشناسی، سخنرانی و مداحی، تاکید شد.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع اردبیل جشن های دهه کرامت شیراز بیانیه گام دوم انقلاب روزنامه مجلس معاون رئیس جمهور کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه سازی شبکه قرآن و معارف سیما هیئت رزمندگان اسلام مداحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید شبکه سه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز