Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ­در پی بروز سه مورد لرزش شدید بدن هنگام برگزاری مراسم استقبال رسمی از مقامات خارجی همراه با نواخته شدن سرود‌های ملی, ­آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان بار دیگر روی صندلی نشست. مرکل این بار هنگام برگزاری مراسم استقبال از نخست وزیر مولداوی در برلین و نواخته شدن سرود‌های ملی ترجیح داد به جای ایستادن، روی صندلی بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باز هم در اقدامی غیرمعمول که از زمان سفر نخست وزیر جدید دانمارک به آلمان در روز پنجشنبه باب شده است، امروز نیز دستور داده شد برای مراسم استقبال از مایا ساندو، نخست وزیر مولداوی در برلین و نواخته شدن سرود‌های ملی، در برابر کاخ صدراعظمی آلمان، برای مرکل و میهمان وی صندلی چیده شود.

مرکل پیش از این چندین بار در حالت ایستاده در طول برگزاری مراسم استقبال رسمی و نواخته شدن سرود‌های ملی دچار لرزش شدید بدن شده بود. با این همه علائمی از بی ثباتی و عدم تعادل در صدر اعظم آلمان که روز چهارشنبه ۶۵ ساله می‌شود، مشاهده نشده است.

مرکل هفته گذشته گفته بود تاثیر روانی ناشی از نخستین مورد لرزش بدن که وی اواسط ژوئن دچار آن شده بود؛ موجب بروز حوادث بعدی و لرزش‌های مشابه شده است و وی باید تا مدتی با آن کنار بیاید ولی تاکید کرد جای هیچ نگرانی نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی از توافق حاصل شده در 19 آوریل 2024 توسط کمیسیون مرز آذربایجان - ارمنستان در مورد بازگشت چهار روستای آذربایجانی (بغانیس آیریم، آشاغی اسکیپارا، هیریملی و کیزیل‌خاجیلی) که 30 سال تحت اشغال ارمنستان بود، استقبال کرد.
 
این سازمان تاکید کرد که پیشرفت مثبت حاصل از مذاکرات مستقیم، گام مهمی در جهت امضای توافقنامه صلح نهایی است.
 
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی همچنین گفت از این گام مهم در راستای امضای یک توافقنامه صلح پایدار همانطور که در قطعنامه‌های مربوطه سازمان همکاری اسلامی تصریح شده، حمایت می‌کند.
 
گفتنی است 20 آوریل هشتمین نشست کمیسیون‌های تعیین مرز به ریاست شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و مهر گریگوریان، معاون نخست‌وزیر ارمنستان در مرز دو کشور برگزار شد.
 
در این نشست 4 روستای آذربایجان تحت اشغال ارمنستان به این کشور بازگردانده شد.
 

دیگر خبرها

  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • عکس/ استقبال رسمی نخست وزیر پاکستان از رئیسی
  • استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهور ایران
  • استقبال رسمی شهباز شریف از دکتر رئیسی
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی
  • ببینید | استقبال رسمی شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور در اسلام آباد
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی