Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی اظهار کرد: بنده به عنوان سوال کننده در جلسه کمیسیون مذکور حضور یافتم.

اخبار سیاسی_ نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: سوال اول بنده درباره ۶ هزار و ۴۰۰ نفری بود که آزمون استخدامی قوه قضاییه را داده‌اند، اما بلاتکلیف هستند و وزیر دادگستری و رئیس سازمان امور استخدامی قول دادند که این موضوع در اسرع وقت حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه جلسه درباره جزء ۱ بند پ ماده ۱۱۳ برنامه ششم که به زندان‌های کشور اختصاص دارد از وزیر دادگستری سوال پرسیدم، چرا که اکنون حدود ۲۴۰ هزار نفر زندانی وجود دارد در حالی که ظرفیت زندان‌های کشور به اندازه ۸۵ هزار نفر است، یعنی سه برابر ظرفیت زندان‌های ما زندانی وجود دارد که باید فکری به این مسئله شود.

لاهوتی ادامه داد: بنده راهکار‌هایی به وزیر ارائه کردم که اگر دولت پول دارد زندان‌های جدید بسازد و اگر سرمایه لازم برای انجام این اقدام در دست ندارد، می‌تواند با فروش زندان‌هایی که در نقاط خوب شهر قرار دارند در خارج شهر‌ها زندان بسازد.

نماینده مردم لنگرود بیان کرد: در مجموع بنده از پاسخ وزیر قانع نشدم، چرا که وی و رئیس سازمان زندان‌ها تنها به تأیید حرف‌های من پرداختند و هیچ راهکاری برای حل این مشکل ارائه نکردند در نتیجه قرار شد که گزارش این سوال به صحن علنی ارائه شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر دادگستری کمیسیون حقوقی مجلس شوراى اسلامى سازمان امور استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه خبر داد. 

 حمیدرضا کریمی، امروز(ششم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودروها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت