Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:41:26 GMT

میناوند: تصمیم کالدرون شوکه کننده بود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۵۰۴

میناوند: تصمیم کالدرون شوکه کننده بود

مهرداد میناوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تصمیم کالدرون برای کنار گذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح از فهرست پرسپولیس گفت: از این تصمیم شوکه شدم چرا که هر دو این بایکنان کاملاً در خدمت تیم بودند و می توانستند به پرسپولیس کمک کنند. البته فوتبال به غیر زیبایی برخی اوقات زشتی هایی هم دارد که این اتفاقات جزو زشتی های فوتبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید به تصمیم کالدرون احترام گذاشت چرا که بعد از هر پیروزی یا شکست او پاسخگوی هواداران خواهد بود اما جای تعجب دارد که او چرا در این مقطع این تصمیم را گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: مربی در این سطح بازیکن را می بیند می فهمد که بازیکن به کارش می‌آید یا خیر. بهتر بود زودتر این تصمیمات گرفته می شد تا این بازیکنان هم بتوانند زودتر تکلیف آینده خود را روشن کنند و تیم خود را انتخاب کنند.

وی در مورد بازیکنانی که به تیم اضافه شدند، خاطر نشان کرد: پرسپولیس در خط دفاعی نیاز به بازیکن داشت. هر سه این بازیکنان به کار تیم می آیند. چه در دفاع که کنعانی زادگان اضافه شده است و چه در بخش هجومی که امیری و احمدزاده به تیم پیوستند.

میناوند گففت: فقط توقع ما از کالدرون با توجه به سوابقی که دارد این است که وارد حواشی نشود. ما هم از این مربی حمایت خواهیم کرد تا دوباره موفقیت های پرسپولیس را ببینیم هر چند با این نفراتی که در باشگاه هستند کار بسیار سخت است.

وی تاکید کرد: آقایان در باشگاه با رفتار و دروغ هایشان همه را فریب دادند. در بخش مدیریتی مشکلات زیادی در باشگاه می بینیم که امیدوارم این مسائل روی عملکرد تیم تاثیر نگذارد.

میناوند خاطر نشان کرد: اتحاد رمز موفقیت پرسپولیس در چند وقت اخیر بوده است اما الان در سطح مدیریتی باشگاه چند دستگی را شاهد هستیم. این افراد بدانند پرسپولیس یک دفتر کوچک نیست که فقط بخواهند چند نفر را اداره کنند. پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و نباید تصمیماتی گرفته شود که به این میلیون ها نفر خیانت شود.

وی اضافه کرد: همه دیگر فهمیدند که چه اتفاقاتی علیه پرسپولیس در حال رخ دادن است.

میناوند تاکید کرد: پرسپولیس هنوز هم تیم خوبی است و می تواند با کمک این بازیکنان به موفقیت برسد. نقش بزرگ ترهای تیم مانند کریم باقری و سید جلال حسینی هم بسیار حائز اهمیت است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت

سردار آزمون پس از 25 روز دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، دوباره شرایط خوبی به دست آورده و پس از انجام تمرینات انفرادی، دیروز سه‌شنبه به جمع شاگردان دنیله ده‌روسی در تمرین اضافه شد و پا به پای ستاره‌های جالوروسی کارش را انجام داد و در کنار برنده‌ها عکس گرفت.

بازی درون تیمی بازیکنان رم در تمرین روز گذشته شرایطی ساخت که بازیکنان با یکدیگر کُری خوانی داشتند و در نهایت هم تیمی که سردار آزمون، پائولو دیبالا، روی پاتریسیو، بریان کریستانه و ... در آن حضور داشتند، به برتری رسیدند.

سردار آزمون که مدت‌ها از شرایط تمرینی دور بود، دیروز با شرایط خوبی به تمرین گروهی اضافه شد و کارش را انجام داد تا آماده ادامه بازی‌ها شود و در کنار تیم برنده هم عکس یادگاری گرفت که باشگاه رم هم این تصویر جالب را منتشر کرد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • صید ماهی در سد مهاباد متوقف شد
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟ | نقشه افزایش دستمزد در سال جدید
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت