Web Analytics Made Easy - Statcounter

محصول آکادمی جوانان منچستریونایتد پس از سپری کردن یک دوره ناموفق در اوسترشوندس سوئد به فوتبال انگلیس بازگشت.

طرفداری - راول موریسون که از وی به عنوان یک بازیکن آینده دار نام برده می شد، پس از سپری کردن چند فصل ناموفق در فوتبال ایتالیا، مکزیک و سوئد به انگلیس بازگشت.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه شفیلد یونایتد، راول موریسون با امضای قراردادی یک ساله که قابلیت تمدید برای مدتی طولانی تر را نیز دارد، به شفیلد یونایتد پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن 26 ساله سابقه بازی در رده های پایه تیم ملی انگلیس را در کارنامه دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دله علی به وقت جام‌جهانی ۲۰۲۶ کوک شد!

به گزارش ورزش سه، هافبک ۲۶ ساله بشیکتاش ترکیه که همانند تیمش فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است، صحبت جالبی را در رابطه با انگیزه بالایش برای بازگشت به تیم ملی انگلیس مطرح کرده است.

دله علی در گفتگو با اسکای اسپرت گفت: "هر روز صبح ساعت ۱۱ یه آلارم رو گوشیم دارم که روش نوشته جام جهانی ۲۰۲۶ و این هدف منه. من سطح واقعی خودم رو میدونم."

هافبک سابق تیم‌های تاتنهام و اورتون در فصل جاری با پیراهن تیم بشیکتاش در 13 مسابقه به میدان رفته و تنها موفق به ثبت دو گل تا اینجای فصل شده است.

دله علی 28 ساله سابقه انجام 37 بازی و 3 گل زده برای تیم ملی انگلیس را هم در کارنامه دارد. ضمن آنکه یکی از نفرات تیم ملی کشورش در جام جهانی 2018 نیز بود.

دیگر خبرها

  • ساعت دله علی به وقت جام‌جهانی ۲۰۲۶ کوک شد!
  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • رسمی؛ جیسون ویلکاکس مدیر فنی منچستریونایتد شد
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!