Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که با اعلام گابریل کالدرون آرژانتینی در فهرست مازاد سرخپوشان قرار گرفت، در پیامی اینستاگرامی بیان کرد: هوا خیلی خوب است، اما من در جاده هستم تا به تهران بازگردم. ۲ سال پیش پُستی گذاشتم و به هواداران توضیح دادم که چرا مجبور هستم پرسپولیس را با عشق و علاقه‌ای که دارم ترک کنم و قول دادم که زود برگردم و برگشتم و امیدوار بودم تا شرایط به گونه‌ای پیش برود که در این تیم از فوتبال خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متاسفانه این اتفاق رخ نداد و مجبور هستم که پرسپولیس را ترک کنم چرا که مسئولان ما، درک نمی‌کنند که تیم پرسپولیس چطور تیمی است. آن‌ها مردمی که هواداران این تیم هستند را درک نکردند، چرا که اگر پرسپولیس را درک می‌کردند آدم‌هایی را مسئول این تیم می‌کردند که حداقل اصول اولیه فوتبال را بدانند، اما متأسفانه مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز نمی‌دانند که در لیست  حرفه‌ای بزرگسال باید ۱۸ بازیکن حضور داشته باشند.

رفیعی ادامه داد: امروز من و شایان مصلح از پرسپولیس جدا شدیم. من در گذشته هم عضو این تیم بودم و اکنون نیز یک نیم فصل اینجا بودم و به طور قطع از این به بعد با امید کار و زندگی ام را پیش می‌برم، اما‌ ای کاش این‌ طور نباشد که بازیکنی مثل شایان مصلح با مصدومیت و هزار درد به تمرینات بیاید و با پنجره بسته به فینال آسیا برود، اما ۱۰ روز مانده به شروع لیگ به او بگویند خداحافظ.‌ ای کاش درک کنیم که پرسپولیس چطور تیمی است و اگر نمی‌توانیم خدمت کنیم، زودتر برویم تا خیانت نکنیم و بفهمیم که چه آدم‌هایی برای این تیم اشک می‌ریزند و حرص می‌خوردند و کسی را بازیچه دست دیگران نکنیم.  

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: ارزش پرسپولیس همیشه در قلب و وجودم می‌ماند و همیشه از حمایت‌های هواداران ممنون هستم و به امید روزی که پرسپولیس را روزی افرادی مدیریت کنند که لیاقت آن را دارند.

بیشتر بخوانید:

کالدرون: بازیکنان روحیه خوبی دارند/ جذب مهاجم خارجی مهم است

برنامه بازی های دوستانه پرسپولیس در ترکیه مشخص شد

باقری یکشنبه به اردوی سرخپوشان ملحق می‌شود

انتهای پیام/

اظهارات سروش رفیعی پس از جدایی از پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت