Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@20:26:06 GMT

جان باختن 13 عضو دارالقرآن در سقوط به دره

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۷۵۰

جان باختن 13 عضو دارالقرآن در سقوط به دره

 روابط عمومی اورژانس اصفهان در این رابطه به خبرنگار برنا دراصفهان گفت:ساعت 9:48 اولین تماس امدادخواهی برای یک مورد سقوط مینی‌بوس به دره را در میان تماس های اورژانس داشتیم.

عابدی در ادامه افزود:محل دقیق حادثه محور بوئین_‌میاندشت به خوانسار و پیش از تونل خوانسار بوده، 4 آمبولانس از اورژانس و 2 آمبولانس از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی تصریح کرد:جانباختگان این حادثه شامل 10 زن و 3 کودک (2 پسر و یک دختر) و نیز 9 نفر مصدوم هستند.از مصدومان 3 نفر به دلیل شرایط وخیم  با اورژانس هوایی به بیمارستان 9 دی خمینی شهر منتقل ده و مابقی مصدومان به مراکز درمانی اطراف منتقل شدند.

مسیر بویین - خوانسار یکی از جاده های ترانزیتی و بین استانی و همچنین یکی از نقاط پرحادثه استان اصفهان محسوب می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان جاده روابط عمومی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند

مصطفی مطورزاده منتخب مردم خرمشهر در گفتگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر با انتقاد از کمبود شدید امکانات اورژانسی در این شهرستان اظهار کرد: کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند و شهری مثل خرمشهر با این‌همه مراجعات زائر و میهمان در طول سال بمناسبت‌های مختلف، اربعین حسینی و راهیان نور تنها دو آمبولانس سالم دارد.

وی خاطرنشان کرد: گر چه تامین آمبولانس وظیفه وزارت بهداشت است اما دستگاه‌های مختلف و شرکت‌های فعال با حجم بالای تردد و نیروی انسانی همچون نفت‌وگاز اروندان و نیشکر نیز بایستی برای تامین آمبولانس به شهر کمک کنند.

مطورزاده تصریح کرد: طبق استاندارد بایستی بعد از تماس شهروند ۸ و نیم دقیقه بعد آمبولانس در محل حضور پیدا کند اما الان به دلیل کمبود آمبولانس مردم مدتها منتظر می‌مانند که غیر قابل قبول است.

وی از تماس کنفرانسی با معاون وزیر بهداشت و همچنین مدیرعامل اورژانس کشور برای رفع این مشکل خبر داد و گفت: خوشبختانه علاوه بر قول تامین چند دستگاه آمبولانس در آینده، مقرر شد فعلا برای رفع موقت این مشکل دو آمبولانس بصورت امانی به خرمشهر منتقل شود تا مشکل کمبود آمبولانس در اورژانس این شهر تا حدودی مرتفع شود.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228403 برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب