Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هیئت اندیشه‌ورز مجلس خبرگان به پیشرفت و پسرفت‌ها در طول مسیر انقلاب اسلامی ورود کرد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در آیین رونمایی از قالب جدید پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی که در سالن جلسات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد،اظهار داشت:یکی از اقدامات مهمی که پس از رحلت امام خمینی(ره) توسط مجلس خبرگان رهبری انجام شد انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز همه سیاست‌مداران دنیا و همه‌کسانی که در مقوله سیاست ادعایی دارند در برابر تدابیر و پیش‌بینی‌ها و موضع‌گیری‌های مقام معظم رهبری دچار بهت و حیرت شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مسئولیت‌هایی که مجلس خبرگان دارد مهم است و وظیفه‌ای بر عهده هیئت‌رئیسه و مرکز علمی است، هیئت‌رئیسه خبرگان رهبری مأموریت ویژه‌ای به مرکز علمی داده که تبیین و معرفی مرکز خبرگان رهبری و پاسخگویی به شبهات ازجمله آن است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه عنوان کرد: مرکز علمی خبرگان رهبری با برگزاری همایش و جلسات و انتشار مجله اقداماتی در راستای تبیین جایگاه مجلس خبرگان رهبری انجام داده است و در چند حوزه در دبیرخانه خبرگان فعالیت می‌شود و انتشار مجله حکومت ازجمله وظایف این دبیرخانه است.

امام‌جمعه قم ادامه داد: یکی از فعالیت‌های بخش دبیرخانه خبرگان موضوع آموزش است و با هماهنگی‌های صورت گرفته با حوزه علمیه بحث آشنایی با حکومت اسلامی و ولایت‌فقیه مورد تأکید است.

آیت‌الله حسینی بوشهری: صحیفه سجادیه سرمایه معنوی بزرگی است

آیت‌الله حسینی بوشهری: ملت‌های محور مقاومت معامله قرن را شکست می‌دهندنه به معامله قرن| آیت‌الله حسینی بوشهری: معامله قرن مانند دیگر توطئه‌های دشمن شکست می‌خورد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد:همه اقدامات برای این است که در سطح حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها اهمیت جایگاه مجلس خبرگان رهبری را مورد تأکید قرار دهیم، کتاب سال حکومت اسلامی و ولایت‌فقیه یکی از اقداماتی است که تلاش می‌شود موضوع ولایت‌فقیه در سطح پژوهشگران موردتوجه باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری ابراز کرد: موضوع هیئت اندیشه‌ورز یکی از اقداماتی است که مقام معظم رهبری بر عهده هیئت‌رئیسه خبرگان گذاشتند و در عرصه‌های دین و فرهنگ و علم و فناوری نیز فعالیت انجام می‌شود، هیئت اندیشه‌ورز پیشرفت و پسرفت و توقف‌هایی که در طول مسیر انقلاب اسلامی وجود داشته را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه امروز رسانه پیام‌رسان خوبی است و حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: رسانه در عرصه بین‌الملل نقش‌آفرین و کارساز است و با توجه به مخاطبینی که وجود دارد باید سایتی در راستای تبیین اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه خبرگان در معرض دید عموم قرار بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید فضا و بستری ایجاد شود تا شخصیت‌های علمی و پژوهشگران بیشتری با ما ارتباط داشته باشند و پیام اعضای خبرگان را منتقل کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد:افق آینده را در سند چشم‌انداز طراحی کردیم و باید با نگاه جدید به خبرگان گلایه‌ای که در فضای جامعه توسط برخی مطرح می‌شود که پیام اعضای خبرگان کمتر منعکس می‌شود را در قالب‌های مختلف انعکاس دهیم.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست با مسؤولان انرژی اتمی با تقدیر از پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه انرژی هسته‌ای طی سال‌های اخیر اظهار کرد: در آینده جهان انرژی هسته‌ای یکی از امور بنیادین و راهبردی است و اگر از الان به خودکفایی، تولید و مرجعیت دست پیدا نکنیم دچار مشکل خواهیم شد.

وی بیان داشت: رویکرد خودکفایی، تولید و رسیدن به مرجعیت که در حال حاضر با نگاه مقام معظم رهبری ایجاد شده بسیار ارزشمند است و به خوبی در سازمان انرژی اتمی مدیریت می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین خواستار ایجاد راکتور تحقیقاتی در بوشهر شد و گفت: تحقق این امر می‌تواند آثار و برکات فراوانی برای استان و کل کشور در پی داشته باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر همچنین ایجاد راکتورهای کوچک و شتاب دهنده الکترون در استان را مورد تاکید قرار داد.

امام جمعه بوشهر ضمن تشکر برای تولید آب از نیروگاه اتمی بوشهر گفت: اگر ۲ راکتور در حال احداث نیز پیوست تولید آب داشته باشد بسیار می‌تواند به شرایط آب استان کمک کند. بوشهر استان کم بارش است و عدم بارش تمام زندگی مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مساله آب شرب در تابستان همواره یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان است.

کد خبر 6086366

دیگر خبرها

  • فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در چه موضوعاتی بود؟
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید
  • جهش تولید با مشارکت تمام اقشار ممکن می‌شود