Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:32:30 GMT

روستای خانقاه خداافرین نیازمند مدرسه است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۸۸۸

روستای خانقاه خداافرین نیازمند مدرسه است

علی امیری راد روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان اعلام کرد: ۲ باب مدرسه در روستاهای کش قشلاقی و عباس آباد در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

وی با اشاره به کسب رتبه های برتر ملی و استانی در حوزه های مختلف ازسوی فرهنگیان ودانش آموزان این شهرستان، تجلیل از این افراد را در شورای اداری خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت پیگیری رفع مشکلات و کمبود فضای فیزیکی و امکانات مدارس و نیز تلاش در تقویت برنامه های اوقات فراغت، مباحث علمی پژوهشی و مهارت آموزی دانش آموزان گفت: آموزش و پرورش باید با ایجاد انگیزه و علاقمندی در دانش آموزان به سمت مهارت آموزی در رشته هایی با قابلیت اشتغال زایی از جمله کشاورزی، خیاطی و قالی بافی حرکت کند.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان خداآفرین همچنین ایجاد مجمع خیرین بویژه خیرین مدرسه ساز و خیرین سلامت در حوزه بهداشت و درمان و استفاده از ظرفیت آنان در توسعه شهرستان موثر دانست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خداآفرین نیز دراین جلسه با ارائه گزارش از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف گفت: امسال این اداره در سطح دانش آموزان و فرهنگیان رتبه های برتر ملی و استانی در جشنواره های متعدد و در حوزه های مختلف از جمله مسابقات فرهنگی و هنری، اقدام پژوهی، مقاله نویسی، اوقات فراغت به دست آورده است.

فیروز رضایان در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش این شهرستان در زمینه اوقات فراغت دانش آموزان در سطح استان اقدامات چشمگیری انجام داده است، گفت: تا کنون تعداد یک هزار و ۲۵۹ دانش آموز پسر و دختر در ۵۰ پایگاه شهرستان در برنامه های اوقات و فراغت ثبت نام کرده اند.

وی افزود: کلاسهای قرآن، خوشنویسی و ورزش هم اکنون در پایگاههای خمارلو، جانانلو و عاشقلو فعال می باشد.

رضایان گفت در طرح سنجش سلامت ویژه ورود به مدرسه افراد بازمانده از شرکت در این طرح می توانند به مدرسه صائب ۲خمارلو مراجعه کنند.

/ ۳۰۷۱/‌۷۴۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس

کوهگرد معاون شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: طرح سفیران سلامت دانش آموزی با هدف توانمندسازی دانش آموزان برای خودمراقبتی و انتخاب سبک زندگی سالم در مدارس اجرا می‌شود. 

او افزود: دانش‌آموزان در این طرح در طول سال تحصیلی آموزش‌های لازم را از طریق مراقبین سلامت دریافت می‌کنند و اطلاعات خود را در اختیار خانواده و هم سالان خود قرار می‌دهند. 

میرزایی مدیر مدرسه شهید دهستانی بافق گفت: همزمان با هفته سلامت جشنواره غذای سالم نیز برگزار شد تا دانش آموزان با غذای سالم و ناسالم آشنا شوند. 

او افزود: سفیران سلامت مدرسه این وظیفه را دارند تا موراد بهداشتی در حوزه جسم و روح را به دیگر دانش آموزان آموزش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش