Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری همایش تخصصی توسعه پایداراستان همزمان با رونمایی از سند آمایش اردبیل خبر داد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی عصر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های هفته پاسداشت استان اردبیل اظهار داشت: این همایش در روز 6 مرداد در هفته پاسداشت استان اردبیل با حضور پژوهشگران استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پنل‌های تخصصی گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن برای این همایش پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: همچنین در این همایش سند آمایش استان که توسط سازمان برنامه و بودجه تهیه شده، رونمایی خواهد شد.

ممانعت ازنابودی تمدن 7 هزار ساله مشکین‌شهر؛ ثبت جهانی «سبلان» از سر گرفته شدبرنامه‌های پاسداشت هفته اردبیل کار خود را به صورت رسمی از 4 مرداد آغاز می‌کندرویکرد مردمی قالب اصلی برنامه‌های اجرایی در هفته اردبیل است

دبیر برگزاری پاسداشت هفته استان همچنین از برگزاری نشست‌های علمی، جشن‌های مردمی و مسابقات ورزشی خبر داد و اظهار کرد: همچنین جشن بزرگ ثبت جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و رژه قزل باش‌ها همزمان با 9 مرداد سالروز ثبت جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار خواهد شد.

فلاحی رویکرد برگزاری برنامه‌ها را تبیین جایگاه صفویه در انسجام و وحدت ملی عنوان کرد و گفت: به ویژه محور اغلب برنامه‌ها پژوهشی و تحقیقی بوده و مخاطبان ویژه این دوره از برنامه‌های هفته استان، کودکان و نوجوانان به عنوان نسل آینده ساز جامعه است.

گفتنی است در این جلسه از طرح اولیه پوستر هفته پاسداشت استان اردبیل رونمایی شد. در این جلسه احکام مسئولان کمیته‌های برگزاری هفته پاسداشت استان اردبیل نیز با امضای بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل ابلاغ شد.

ابلاغ های صادره به شرح ذیل است:

جواد زنجانی- رئیس کمیته اجرایی

حمید لطف اللهیان- رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی و جشنواره‌ها

مجتبی لاله- دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی و جشنواره‌ها

داوود شایقی- رئیس کمیته توسعه پایدار

ناصر محمودی – دبیر کمیته توسعه پایدار

حجت الاسلام مهدی ستوده- رئیس کمیته هویت فرهنگی

حجت الاسلام علی زمزم- دبیر کمیته هویت فرهنگی

عزیز حبیبی- رئیس کمیته علمی و پژوهشی

حسن یوسفی- کمیته علمی و پژوهشی

سید ناصر اسحاقی- رئیس کمیته فرهنگی، هنری و ادبی

غریب منوچهری- دبیر کمیته فرهنگی، هنری و ادبی

زعفر احدزاده- رئیس کمیته کودکان، نوجوانان و بانوان

ونوس بهنود- دبیر کمیته کودکان، نوجوانان و بانوان

فریبا محمدلو- دبیر کمیته بانوان

مهدی میرزارسول زاده- رئیس کمیته تاریخ فرهنگی

حسن اسدی- دبیر کمیته تاریخ فرهنگی

محمد قاضی دهی- رئیس کمیته اعتلای فرهنگی-مسئولیت اجتماعی

بهرام آقاخانی- دبیر کمیته اعتلای فرهنگی- مسئولیت اجتماعی

علی نورعلیپور- دبیر هماهنگی امور رسانه

رضا زرگری- دبیر برگزاری نشست‌های علمی

اصغر تقی زاده شکیبا- دبیر برگزاری مراسم‌های آیینی

بهرام آدشیرین پور- دبیر کمیته هماهنگی دبیرخانه برگزاری هفته پاسداشت استان اردبیل

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بی بی فاطمه حقیرالسادات افزود: در این نشست از کمیسیون شورا، مدیرکل میراث فرهنگی استان خواستار برگزاری شب‌های فرهنگی یزد در موزه تهران شد.

به گفته وی: در حوزه خواهر خوانده‌ها نیز اداره کل میراث فرهنگی برای همکاری با هدف بهبود ارتباط خواهرخوانده ها، اعلام آمادگی کرد.

حقیرالسادات ادامه داد: یزد به عنوان یکی از مقاصد اصلی کشور و تنها شهر میراث جهانی ایران، اهمیت بسیاری دارد و باید به ظرفیت گردشگری داخلی آن نیز توسط ارگان‌های مربوط توجه شود.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: همچنین در این نشست همکاری میراث فرهنگی و شهرداری درخصوص ساماندهی فاضلاب بافت تاریخی نیز مطرح شد تا با این اقدام بافت تاریخی از خطر‌های احتمالی حفظ شود.

حقیرالسادات در پایان گفت: خلاقیت و نوآوری در حوزه گردشگری شهری و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان با مشارکت نهاد‌ها و حمایت از بخش خصوصی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • ارائه شاخص‌های هویتی شهر مهمترین هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان است
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • کمیته تخصصی تعاونی‌های البرز تشکیل می‌شود
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری