Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اروجعلی علیزاده روز سه شنبه در نشست انجمن های صنفی حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در مراغه افزود: هم اکنون این استان در رتبه های برتر کشوری از نظر میزان جابجایی و حمل بار قرار دارد.
وی ادامه داد: بر این اساس، استفاده از ظرفیت های منطقه ای این استان برای توسعه و رونق حمل و نقل جاده ای بیش از پیش ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیزاده خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های کشاورزی و حتی صنعتی، می توان از این ظرفیت ها با برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری مناسب برای توسعه حمل و نقل داخلی و خارجی بهره گرفت.
وی گفت: شرکت های حمل و نقل جاده ای در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه سازندگی و توسعه اقتصادی، رسالت و دین خود را به کشور ادا کرده اند.
وی افزود: برای توسعه و بالندگی بخش حمل و نقل جاده، باید استراتژی مناسبی برای این منظور تدوین شود و برای این منظور باید تلاش شود.
علیزاده تاکید کرد: دراین راستا، اتحادیه های صنفی و شرکت های حمل و نقل جاده ای به دنبال توسعه بار با سرمایه گذاری مناسب باشند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش نوسازی زیرساخت های حمل و نقل جاده ای گفت: امسال برای روکش آسفالت ۱۸ کیلومتر از جاده مراغه هشترود که وضعیت مناسبی ندارد، ۲۵ میلیارد اعتبار تخصیص یافته است.
علیزاده اعلام کرد: اجرای این طرح از یک ماه پیش آغاز شده و تا پایان امسال ادامه خواهد داشت که با بهره برداری از آن، حمل و نقل در این مسیر تسهیل می شود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

۷۴۸۷/‌۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان

 حمیدرضا علیدادی سلیمانی  گفت: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۸ هزار و ۵۶۵ دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جیرفت مراجعه کردند که این عدد نشان از رشد ۲۸ درصدی مراجعه به مرکز معاینه فنی سنگین در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقای ایمنی در تردد جاده‌ای، حفظ محیط زیست، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها کلیه وسایل نقلیه سنگین ملزم به داشتن برگه معاینه فنی خودرو هستند، افزود: از این تعداد معاینه فنی صورت گرفته، ۹ هزار و ۱۳۹ مورد قبولی مرتبه اول، ۴ هزار و ۵۷۷ مورد قبولی پس از اصلاح عیب و ۴ هزار و ۸۴۹ دستگاه نیز در تست‌های مربوطه رد شدند. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با بیان اینکه هم اکنون  در جنوب کرمان فقط یک مرکز معاینه فنی فعال است که محل فعالیت آن در شهرستان جیرفت می‌باشد، ادامه داد: در این مرکز، علاوه بر بازدید‌های ظاهری، شامل: کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها ، آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه، شامل: تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

وی از کلیه رانندگان پرتلاش و زحمت کش خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه