Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در آئین بهره برداری و کلنگ زنی ۱۵۲ واحد مددجویی در مهاباد گفت: سپاه مفتخر است که علاوه بر تامین امنیت پایدار در منطقه در بخش عمران و سازندگی هم پیشتاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی صبح امروز با جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از ۲۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد بهره برداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، به صورت نمادین از یک واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در روستای «کانی کوتر» و ۳ واحد مسکونی دیگر در روستای «بردمیش» در بخش خلیفان شهرستان مهاباد مورد بهره برداری قرار گرفتند و همزمان عملیات احداث ۸ واحد مسکونی دیگر در این شهرستان آغاز شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیف در حاشیه این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود مدافع ارزشهای انقلاب و ملت شریف ایران است و هرکجا که لازم باشد برای خدمت به ملت شریف ایران وارد عمل می شود، گفت: سپاه همزمان با تامین امنیت پایدار و تقدیم شهدای فراوان در منطقه در بخش سازندگی و عمران مناطق کم برخوردار کارهای زیر بنایی فراوانی انجام داده و در این زمینه ها نیز همچنان پیشتار خواهد بود.

سردار حبیب شهسواری، با اشاره به شهادت چند تن از پرسنل سپاه در درگیری با اشرار و ضد انقلاب طی روزهای گذشته گفت: چندی پیش در شهر چالدران ۱۷ واحد مسکونی ساخته شده توسط سپاه برای مددجویان به بهره برداری رسید و در همان روز یکی از مدافعان امنیت در این منطقه به شهادت رسید و این نشان دهنده این واقعیت است که پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه هم در حوزه حفظ امنیت و مال و ناموس مردم و هم در محرومیت زدایی و مشارکت در سازندگی کشور به خوبی به وظایف خود عمل می کنند.

گفتنی است؛ سپاه شهدای آذربایجان غربی از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهداء علاوه بر افتتاح ۲۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۱۲۰ واحد مسکونی با کمک‌های مالی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و با فعالیت نیروهای سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برای مددجویان بهزیستی در سطح شهرستان مهاباد ساخته خواهد شد.

بر اساس تفاهم نامه ای که بین سپاه شهدای آذربایجان غربی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی منعقد شده، سپاه علاوه بر کمک مالی در ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح این استان مشارکت خواهد داشت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مازیار محمدی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بود افزود: طی یکسال گذشته ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.   وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضا‌های جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.   مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه وام خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود.

وی افزود: معرفی خانوار‌های تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز