Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات گفت که استراتژی قطر بر برنامه‌های تلویزیونی که تنها مردم خودش، مخاطبش هستند، متکی است.

قرقاش در صفحه توئیتر خود، قطر را به افشاگری تهدید کرد و نوشت: «جای دلسوزی دارد که استراتژی دوحه بر برنامه‌های تلویزیونی تکیه دارد که تنها مخاطب آن مردمش هستند، دلسوزی باید کرد چرا که خانه قطر از شیشه است و تاریخ آن مملو از چیزهایی است که باید مخفی شود، رویکرد عاقلانه این است که بحران حل شود اما چیزی که ما می‌بینیم بچه‌بازی سیاسی ، یاوه‌گویی رسانه‌ای و هدر داد حاکمیت و اموال است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بحران میان قطر و چهار کشور عربستان، بحرین، امارات و مصر از پنجم ژوئن ۲۰۱۷ (خرداد ۱۳۹۶) آغاز شده و از آن تاریخ به بعد کشورهای یاد شده، دوحه را در محاصره قرار داده‌ و روابط خود را با آن قطع کرده‌اند.

این سخنان مقام اماراتی در حالی است که شبکه الجزیره روز یکشنبه چهاردهم جولای (23 تیر)، از یک طرح مخفیانه درباره همکاری سازمان اطلاعات بحرین در سال ۲۰۰۳ با سازمان تروریستی القاعده خبر داد که هدفش ترور رهبران معارض در این کشور و همچنین عملیات تروریستی در ایران بوده است.

این شبکه در برنامه مشهور «ما خفی أعظم» ( آنچه پنهان مانده، بزرگ‌تر است) و پخش یک فیلم مستند تحقیقاتی، از روابط محرمانه سرویس اطلاعات بحرین با القاعده در ترور چهره‌های معارض در این کشور پرده برداشت.

در مستند الجزیره، محمد صالح یکی از سرکرده‌های القاعده اقرار می‌کند که شاه بحرین در سال 2003 از طریق افسران خود به او دستور ترور عبدالوهاب حسین از مهم‌ترین چهره‌های شیعه و معارض بحرینی و دیگر رهبرانی از جنبش اعتراضی بحرین را داده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک / اسرائیل پاسخ کدام جنایات‌ها علیه ایران را گرفت؟

در سال‌های اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه‌ای خرابکاری و ترور از سوی رژیم صهیونیستی در کشور به وقوع پیوسته است که با ترور متخصصان برنامه هسته‌ای به اوج رسید.

گرافیک: نگین نصراللهی

دیگر خبرها

  • ایران به دنبال جنگ نیست اما با گزینه های گسترده آماده پاسخ است
  • پاسخ قاطع یک مقام بلندپایه ایرانی به جنگ روانی صهیونیست‌ها
  • ایران برای سطح دوم پاسخ با سلاح‌هایی آماده است که قبلا از آنها علیه اسرائیل استفاده نکرده است
  • ایران به دنبال جنگ نیست/ با گزینه‌های گسترده آماده پاسخ هستیم
  • اراده کامل ایران برای پاسخ نظامی به اسرائیل به شکلی قوی‌تر
  • مقام‌های صهیونیست: ایران دیگر مستقیم به اسرائیل حمله می‌کند
  • (ویدئو) افشاگری جدید علیه محمود احمدی‌نژاد در صدا و سیما
  • آمریکا از طریق سوئیس در حال میانجیگری میان تهران و تل آویو
  • اینفوگرافیک / اسرائیل پاسخ کدام جنایات‌ها علیه ایران را گرفت؟
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم