Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@14:21:58 GMT

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی مجریان انتخابات است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۱۲۴

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی مجریان انتخابات است

علی مکرمی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری تکاب با اشاره به لزوم قانونمندی و پرهیز مدیران دستگاه‌های اجرایی از جانب‌داری از کاندیداها در انتخابات مجلس یازدهم افزود: آرای مردم در انتخابات حق‌الناس و امانتی در دست مسوولان و مجریان برگزارکننده به شمار می‌رود که باید به صورت جدی صیانت و حفاظت شود.
وی با بیان اینکه مسوولان، مجریان و ناظران انتخابات از هم‌اکنون زمینه مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم را فراهم کنند، اظهار داشت: گام دوم انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات پرشور و حماسی گره خورده و از این رو مجریان انتخابات نسبت به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و سلامت انتخابات اهتمام جدی و موثر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: دشمنان نظام در چهل سال گذشته به دنبال کم‌رنگ جلوه‌دادن حضور مردم در انتخابات بوده‌اند اما مشارکت حداکثری ملت ایران در عرصه انتخابات نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی را تاکنون باطل کرده است.
مکرمی با اشاره به برگزاری همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور طی هفته گذشته ادامه داد: با توجه به تاکید بزرگان و کارگزاران نظام و دغدغه‌های رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مسوولان، روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی از هم‌اکنون مقدمات و زمینه‌های برگزاری پرشور و بانشاط انتخابات آینده و فضایی رقابتی سالم در شهرستان تکاب را مهیا کنند.
فرماندار تکاب همچنین با اشاره به فصل کاری و آغاز عملیات عمرانی در این شهرستان گفت: با توجه به دغدغه‌ها و مطالبات مردم در خصوص بهبود وضعیت جاده‌های این شهرستان هم اینک عملیات بهسازی و آسفالت محور تکاب - شاهین‌دژ، محور گردشگری «قینرجه» و محور روستایی «کرفتو» و آسفالت معابر و خیابان‌های روستاها در حال اجراست.
مکرمی اظهار داشت: علاوه بر این امسال ۵۰ میلیارد ریال اعتبار بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی تکاب از محل اعتبارات توسعه شاخص‌های اقتصادی تخصیص یافته که برای بهسازی و آسفالت محور گردشگری تخت سلیمان، محور روستایی چهارطاق، احداث جاده میان‌گذر جاذبه طبیعی چمن متحرک و ساماندهی کمربندی اصلی شهر تکاب هزینه خواهد شد.
وی با اشاره به ضرورت بیان دستاوردها و خدمات دولت در تکاب از سوی روسای ادارات بیان کرد: مسوولان این شهرستان برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای همواره پای کار هستند و هدفی جز خدمت به شهروندان ندارند و از این رو باید تلاش‌های مدیران و اقدامات انجام یافته در راستای رفع محرومیت از تکاب بازگو و به شیوه مطلوب اطلاع‌رسانی شود.
فرماندار تکاب از مسوولان و روسای ادارات خواست برای تحقق هر چه بهتر اهداف توسعه‌ای این شهرستان و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان، مصوبات جلسات شورای اداری و شورای برنامه‌ریزی را با سرعت و شتاب بیشتری اجرا کنند.
مکرمی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب اسلامی بیان کرد: در ۴۰ سال گذشته خطبه‌های نماز جمعه به صورت پرشور و باشکوه در تکاب برگزار شده و اتحاد و انسجام مردم این شهرستان هم‌اکنون نیز در صفوف بهم پیوسته این آیین عبادی و سیاسی متبلور میشود.
در این جلسه رضا صالحی، امیر کرامتی، مجید حیدری و زینب براتی به ترتیب به عنوان روسای جدید ادارات مخابرات، آب و فاضلاب شهری، اوقاف و امور خیریه و بیمارستان شهدای تکاب معرفی شدند و از زحمات و خدمات روسا و مدیران پیشین این نهادها قدردانی شد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای دوم اسفند ماه سالجاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و به همراه شهرستان شاهیندژ یک حوزه انتخابیه را تشکیل می داد.
۷۵۱۴/‌۶۱۸۵/‌۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب سیاسی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است

جواد سپاهی  فرماندار ویژه چابهار با اشاره به بارش‌های شدید در بلوچستان گفت: محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار با بیش از ۱۰۰ روستا و مسیر دج‌ها بعد از گذشت ۲۴ ساعت همچنان مسدود و مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی پس از بازدید این محور‌ها در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی ماشین آلات راهداری در مناطق مستقر وبه محض فروکش کردن آب تمامی مسیر‌ها بازگشایی خواهند شد.

وی ضمن تشکر از همراهی بسیار خوب مردم خاطرنشان کرد: باتوجه به برنامه ریزی ستاد بحران شهرستان تمامی نقاط حادثه دیده سیل قبلی ترمیم و بازسازی شده اند.

فرماندار چابهار تصریح کرد: باهمراهی معتمدان وریش سفیدان و شورای اسلامی روستا‌ها و بهورزان منطقه، بیماران باردار، دیالیزی، شناسایی و به نقاط امن جابجا و بهداشت و درمان شهرستان در حال خدمات رسانی به آنهاست.

وی با اشاره به اینکه در منطقه هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است، گفت: بامدیریت ستاد بحران شهرستان قسمتی از آب سد زیردان قبل ازسیل رهاسازی شده که همین امر باعث شد که آب‌های سطحی سیل اخیر در پشت سد جمع‌آوری وخسارت‌های احتمالی به کمترین حد ممکن رسیده است.

در این بازدید از بخش‌های پیرسهراب و پلان فرماندار و دادکریم بلوچ معاون عمرانی و اعضای ستاد بحران شهرستان چابهار حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به محیط زیست
  • قدردانی مردم تکاب از پاسخ قاطع سپاه پاسداران
  • مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت از انقلاب است
  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • راهپیمایی مردم تکاب در حمایت از عملیات وعده صادق برگزار شد
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است