Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@09:38:05 GMT

بیشترین مدارس ۲ نوبته در استان سمنان قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۱۴۸

بیشترین مدارس ۲ نوبته در استان سمنان قرار دارد

فرماندار سمنان با اشاره به کمبود شدید فضای آموزشی استاندارد در این شهرستان گفت: مرکز استان سمنان امروز با بحران فضای آموزشی مواجه است. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید عباس دانائی از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی شهرستان سمنان اظهار داشت: بیشترین تعداد مدارس 2 نوبته در استان سمنان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کمبود فضای آموزشی در شهرستان سمنان بیش از هر شهرستان دیگر در استان سمنان است اضافه کرد: شهرستان سمنان هرساله بیشترین نرخ رشد جمعیت دانش‌آموزی در میان شهرستان‌های استان سمنان را دارد و این مهم سبب شده است تا جمعیت دانش‌آموزان در کلاس‌های درس شهرستان سمنان بسیار بالا بوده و تعداد مدارس 2 نوبته در این شهرستان نیز از همه شهرستان‌های استان سمنان بیشتر باشد.

‌کمبود فضای آموزشی در خراسان جنوبی به بحران تبدیل شده است‌خراسان شمالی 23000 متر مربع کمبود فضای آموزشی داردکمبود فضای آموزشی در شرق استان سمنان برطرف می‌شود

فرماندار سمنان با تأکید بر لزوم تخصیص اعتبارات کافی برای توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان به‌عنوان اولویت مهم بودجه‌ای در مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: نیمی از اعتبارات تملک و دارایی‌های سال 1398 استان سمنان به توسعه فضاهای آموزشی استاندارد در این شهرستان اختصاص‌یافته است.

دانایی از افزایش 30 درصدی اعتبارات تملک و دارایی‌های شهرستان سمنان برای سال 1398 خبر داد و با بیان اینکه سال گذشته 310 میلیارد ریال اعتبارات تملک و دارایی به شهرستان سمنان اختصاص‌یافته بود تصریح کرد: امسال اعتبارات تملک و دارایی‌های شهرستان سمنان با افزایش 30 درصدی به بیش از 403 میلیارد ریال رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کمبود فضای آموزشی استاندارد در شهرستان سمنان سبب شده است تا 26 مدرسه در این شهرستان به‌صورت 2 نوبته فعالیت کند عنوان کرد: ازاین‌رو اعتبارات قابل‌توجهی از بودجه تملک و دارایی‌های شهرستان سمنان به اداره کل نوسازی و مدارس استان سمنان برای توسعه فضای آموزشی استاندارد در شهرستان سمنان اختصاص‌یافته است.

فرماندار سمنان اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل ساختمان زندان سمنان از محل اعتبارات ملی را از دیگر اولویت‌های این شهرستان در تخصیص اعتبارات برشمرد و گفت: توسعه روستاها، حمایت از نظام سلامت و کمک به شهرداری سمنان از دیگر اولویت‌های مهم در توسعه اعتبارات تملک و دارایی‌های شهرستان سمنان در سال 1398 است.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد

سید محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به مرحله اول سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان در آبان ۱۴۰۰، تاکید کرد: پنجشنبه هفته جاری دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دور اول سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان خوشبختانه اقدامات خوبی در سراسر استان سمنان رخ داد و در حوزه اقتصادی و عمرانی شاهد اختصاص اعتبارات خوبی بودیم، افزود: سفر اول هیأت دولت به استان سمنان ۱۴۵ مصوبه با ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه این مصوبات و اعتبارات توانسته تحولات خوبی را در سراسر استان ایجاد کند، ابراز کرد: در حوزه عمرانی ۱۰۰ درصد اعتبارات سفر اول اعضای هیأت دولت سیزدهم و رئیس جمهور به استان سمنان تخصیص و هزینه شده است.

هاشمی از اجرایی شدن ۷۵ درصد مصوبات اقتصادی سفر دور اول هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان خبر داد و گفت: در مرحله دوم که این هفته برگزار می‌شود، دو برنامه محوری شامل دیدار مردمی در مرکز استان و افتتاح پروژه‌ها ترتیب داده شده است.

وی با بیان اینکه دیدار مردمی رئیس جمهور در مسجد امام (ره) سمنان و در صبح پنجشنبه برگزار می‌شود، تاکید کرد: دیدار با مردم شهرستان شاهرود و میامی نیز در شهر شاهرود رقم خواهد خورد که زمان آن اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6079305

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی
  • اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی
  • زیرساخت‌های آموزشی زبرخان به موازات جمعیت دانش‌آموزشی، پیشرفتی نداشته است
  • تملک ۲۰ باغ و تبدیل آنها به بوستان عمومی | ۴۵ هکتار از اراضی جنب مصلی در حال آماده‌سازی برای ایجاد یک چهارباغ است
  • ۱۸ درصد مدارس کشور ناایمن است
  • دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است
  • بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ‌رو وجود دارد
  • ۲۰ باغ در سال جاری تملک می‌شود