Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد حسین بابایی عصر روز سه‌شنبه در گردهمایی تببین بیانیه گام دوم انقلاب که با شرکت نخبگان، هادیان و سخنوران مازنی در سالن غدیر سپاه کربلا مازندران در ساری برگزار شد، افزود: دشمنان ما به دنبال تخریب روح امید در جامعه با سیاه نمایی عملکرد نظام و ناامید کردن نسل جوان نسبت به آینده نظام و انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امروز به دلیل مشکلات اقتصادی، بیکاری به خصوص بیکاری جوانان تحصیلکرده پیش زمینه نیز برای پیشبرد برنامه ناامید سازی جامعه وجود دارد و برخی نیز با برداشت های عوامانه از این مسایل، به این کار که اهداف دشمنان نظام محسوب می شود، دامن می زنند.
فرمانده سپاه مازندران اظهار داشت: متاسفانه این برنامه ناامید سازی جامعه تا حدودی توانست برخی سنگرها را تسخیر کند، وظیفه ما در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این است که با برنامه های راهبردی و روحیه جهادی توام با مقاومت عملکرد نظام و پیشرفت‌هایی که در ۴۰ سال اخیر داشتیم را برای مردم تببین کنیم.
سردار بابایی تخریب وحدت و یکپارچگی ملی و تخریب ایمان و باورهای کارساز را از دیگر اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی دانست و مقابله با این هجمه را از برنامه های گام دوم انقلاب دانست و راهکار موفقیت در این عرصه را تقویت فرهنگ مقاومت دانست.
وی اضافه کرد: برنامه دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی در سال های اخیر تغییری نکرده، ولی آنها برای پیشبرد اهداف خود برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی شیوه های خود را تغییر می دهند و این برنامه ها را مرحله به مرحله تعقیب می کنند.
وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی، پژوهشی، نظامی و سایر زیرساخت های دیگر کشور در پس از پیروزی انقلاب اسلامی علت مخالفت دشمنان به خصوص آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را همین پیشرفت ها در حوزه های مختلف بیان کرد و این پیشرفت ها را به همراه پشتیبانی مردم از نظام و وجود فرهنگ مقاومت را از عوامل بازدارنده تهاجم نظامی دشمنان به ایران دانست.
فرمانده سپاه کربلا مازندران اضافه کرد: به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و رهبری داعیانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی، کشورمان در ۴۰ سال اخیر به پیشرفت های خوبی دست یافت و هیچ گاه دچار رخوت و رکود نشده و با روحیه شهادت طلبی و دینی جوانان راه خود را ادامه می دهد.
سردار بابایی بار دیگر با تاکید بر تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه این برنامه را از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و خواهان تببین و عملیاتی شدن این برنامه از سوی دلسوزان نظام شد.
در این نشست تعدادی از اساتید و سخنوران حوزه های فرهنگی و اجتماعی به بیان دیدگاههای خود پیرامون تببین بیانیه گام دولت انقلاب و چگونگی اجرایی شدن این بیانیه پرداختند.
۶۹۸۲/‏۱۸۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران فرماندهی کل سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جامعه ورزش استان همدان در حمایت از پاسخ مقتدرانه به صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این بیانیه آمده است: نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان برومند ایران مقتدر و عزیز اسلامی رقم می‌زنند.

نیرو‌های مسلح با صلابت و استوار ایران اسلامی، با پاسخ دندان شکن به رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی و هم پیمانانش فهماندند که دوران بزن در رو تمام شده است، و ایران، ایران قبل از انقلاب نیست، ایرانی باج نمی‌دهد و دنبال باج خواهی نیست، ایرانی در پی عدالت و حمایت از مظلوم است و ایرانی ستم بر مظلوم را بر نمی‌تابد و همواره حامی مظلوم و مظلومان عالم است؛ لذا ضمن قدردانی از دلاور مردی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های مختلف، با تأسی از خون پاک شهدا و همچنین پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به شما اطمینان می‌دهیم ملت ایران حامی شماست و شما را تنها نخواهیم گذاشت.

دیگر خبرها

  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به اسرائیل: مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است
  • حمایت جامعه پزشکی و پرستاری از عملیات وعده صادق
  • بیانیه شورای عالی نظام پرستاری در خصوص حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت در عرصه نظام بین الملل است
  • بیانیه جامعه ورزش استان همدان در حمایت از پاسخ مقتدرانه به صهیونیست‌ها
  • بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی عملیات وعده صادق
  • بیانیه جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد در حمایت از حملات موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» دفاع مشروع برای ملت بزرگ ایران بود
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد