Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: چهارمین کارگاه آموزشی استانی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، روز‌های فردا و پس فردا از ساعت ٨:٣٠ صبح تا ۱۶ عصر برای حدود ٥٠ نفر از تسهیلگران گیلانی این جام در تالار گفت‌وگوی ساختمان تاریخی شهرداری رشت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارگاه آموزشی با هدف استانداردسازی ترویج کتابخوانی، نقد و ارزیابی کتاب کودک و نوجوان و آشنایی با باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، و با حضور استادان «حمید اباذری» و «گیتی صفرزاده» از نویسندگان مطرح کشور برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: حمید اباذری، نویسنده کودک و نوجوان، دارای آثاری همچون فرغولی و از ما بهترون، هوشا در جستجوی راز زیست گنبد و آرمان در جستجوی دوست، بیش از یک دهه است که به‌طور حرفه‌ای می‌نویسد.

مصفا افزود: گیتی صفرزاده، نویسنده، تحصیل‌کرده در رشته‌های ادبیات نمایشی و علوم اجتماعی، دارای آثاری همچون کوچه‌ی پاریس و یک روز بلند طولانی، و سابقه سردبیری مجله گل‌آقا و دبیری بخش طنز و کاریکاتور نشریه پرنده آبی است.

وی گفت: موسسه فرهنگی معیار سخن، مجری برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان در استان گیلان است و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در برگزاری این کارگاه آموزشی مشارکت دارند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی در سراسر کشور، هم‌افزایی و افزایش مشارکت نهاد‌های عمومی، غیردولتی و دولتی، ارتقای سطح آگاهی، معرفت، دانش و فرهنگ ایرانی - اسلامی، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی از اهداف برگزاری کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی است.

 

انتهای پیام/م.ع

 کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی در رشت برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت‌آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد؛ کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، در همه مقاطع تحصیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیش از این معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی۱۳ اسفند ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود؛ طبق مصوبه هیات رییسه این دانشگاه، کلاس‌های درس این دانشگاه از ۱۹ تا ۲۸ اسفند به‌صورت برخط و در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزارمی‌شود.

اگر چه پس از اعلام این تصمیم سخنگوی وزارت علوم با انتشار توییتی تاکید کرد؛ دانشگاه‌ها اجازه برگزاری کلاس‌های برخط را ندارند و همه کلاس‌های درس باید به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • برگزاری طرح کارگاه‌گردی و آشنائی گردشگران با هنر سفالگری در لالجین
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب