Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@01:43:32 GMT

اطلاعیه باشگاه استقلال در مورد پرونده پروپیچ

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۲۸۶

اطلاعیه باشگاه استقلال در مورد پرونده پروپیچ

باشگاه استقلال در مورد پرونده شکایتی پروپیچ از این باشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به پیگیری‌هاى متعدد باشگاه استقلال و اعزام نماینده باشگاه به سوئیس (مقر فیفا) فدراسیون جهانی فوتبال «طی چند روز گذشته» موافقت اولیه خود را جهت پرداخت طلب پروپیچ از حساب درآمد باشگاه استقلال در فیفا اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باشگاه استقلال به طور موازی مبلغ مذکور را در اختیار سفارت ایران در کرواسی قرار داده است که در صورت نیاز به طور مستقیم و نقدی این مبلغ به پروپیچ پرداخت خواهد شد.

باتوجه به حضور دکتر خطیر، معاون ورزشى باشگاه در زوریخ، باشگاه استقلال در انتظار اعلام رسمی فیفا در جهت تأیید این موضوع است که طبق مکاتبات و رایزنی‌هاى بعمل آمده بزودى این مهم انجام خواهد شد.

باشگاه استقلال از کلیه هواداران عزیز استقلال و اصحاب رسانه درخواست می‌نماید که با توجه به حساسیت پرونده، صرفاً اخبار منتشر شده در سایت رسمی باشگاه استقلال را مورد استناد قرار دهند».

شاهکار مدیرانی که در استقلال بودند؛ پروپیچ کنار ساحل به 430 هزار دلار پول رسید!

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای

به گزارش قدس آنلاین، بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است اما براساس گزارش ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقیمانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقیمانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • نام رسمی باشگاه استقلال تغییر کرد + سند
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • نام رسمی باشگاه استقلال تغییر کرد + عکس | واگذاری تنها به یک شرط و با حذف یک پسوند
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • باشگاه تراکتور: جدایی خمس بدون خسارت است