Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نفتکش اماراتی به نام "ریاح" چند روز قبل در هنگام عبور از تنگه هرمز مسیر خود را تغییر داد و سپس ارسال اطلاعات مربوط به مختصات جغرافیایی خود را متوقف کرد.

به گزارش ایرنا؛ خبرگزاری آسوشیتدپرس روز سه شنبه گزارش داد: اگر چه فعلاً مشخص نیست که برای نفتکش اماراتی که با پرچم پاناما حرکت می کرد چه اتفاقی افتاده است؛ اما با گذشت چند روز از توقف ارسال اطلاعات مختصات جغرافیایی از سوی این تانکر نفتی، احتمال گم شدن آن رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر مسیر این نفتکش پس از ساعت ۲۳.۰۰ روز شنبه گذشته به وقت محلی اتفاق افتاده است.

نفتکش ۵۸ متری (۱۹۰ فوت) ریاح معمولاً از دوبی یا شارجه به سمت ساحل غربی امارات حرکت می کرد و با گذشت از تنگه هرمز به بندر الفجیره در ساحل شرقی این کشور می رفت.

مقام اماراتی: کشتی مفقود شده در تنگه هرمز اماراتی نیست

به گزارش فارس،‌ یک مقام اماراتی ساعاتی پس از انتشار خبر مربوط به ناپدید شدن کشتی نفتکش کشورش در تنگه هرمز، آن را تکذیب کرد.

خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» امروز(سه‌شنبه) خبری را درباره مفقود شدن یک فروند نفتکش اماراتی در تنگه هرمز منتشر کرد، اما یک مقام اماراتی ضمن تکذیب آن تاکید کرد که «هیچ کشتی اماراتی در تنگه هرمز مفقود نشده است».

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره

دریافت 40 MB کد خبر 6086843

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه