Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، باتوجه به پیگیری‌هاى متعدد باشگاه استقلال و اعزام نماینده باشگاه به سوئیس (مقر فیفا) فدراسیون جهانی فوتبال «طی چند روز گذشته» موافقت اولیه خود را جهت پرداخت طلب پروپئیچ از حساب درآمد باشگاه استقلال در فیفا اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باشگاه استقلال به طور موازی مبلغ مذکور رادر اختیار سفارت ایران در کرواسی قرار داده که در صورت نیاز به طور مستقیم و نقدی این مبلغ به پروپئیچ پرداخت خواهد شد.

باتوجه به حضور خطیر، معاون ورزشى باشگاه در زوریخ، باشگاه استقلال درانتظار اعلام رسمی فیفا در جهت تایید این موضوع است که طبق مکاتبات و رایزنی هاى بعمل آمده بزودى این مهم انجام خواهد شد.

باشگاه استقلال از کلیه هواداران عزیز استقلال و اصحاب رسانه درخواست می‌نماییم که باتوجه به حساسیت پرونده، صرفا اخبار منتشر شده در سایت رسمی باشگاه استقلال را مورد استناد قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

فسخ قرارداد بازیکن اخراجی استقلال به تعویق افتاد

باشگاه استقلال از پرسپولیس شکایت می‌کند؟

رضاوند: برای پوشیدن شماره ۷ از مجیدی رخصت می‌گیرم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: جدایی خمس بدون خسارت است

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی بعد از فسخ قرارداد پاکو خمس با تیم تراکتور، سرخپوشان تبریزی با انتشار اطلاعیه رسمی جدایی این سرمربی را تائید کرده و همچنین در مورد سر و شکل جدایی او توضیحاتی را دادند.

بنا به نوشته کانال رسمی تراکتور، پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت‌وگو کرده و مقرر شد آقای خمس به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

در ادامه اطلاعیه آمده است: با این حال، آقای خمس روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه امروز نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است.

باشگاه تراکتور در پایان اعلام کرد: برای خمس و همکارانش در ادامه دوران حرفه‌ای و زندگی شخصی آرزوی موفقیت دارد.

دیگر خبرها

  • ادامه کاهش نرخ ارز در بازار
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • باشگاه تراکتور: جدایی خمس بدون خسارت است
  • اختصاصی - واکنش رسمی تراکتور به فسخ خمس
  • گزارش فیفا درباره وضعیت ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!
  • استقلال باز هم محکوم شد
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت استقلال با رای کمیته وضعیت بازیکنان
  • کمیته وضعیت فدراسیون | استقلال محکوم شد