Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@03:45:46 GMT

اطلاعیه باشگاه استقلال در مورد پرونده پروپیچ

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۳۴۵

اطلاعیه باشگاه استقلال در مورد پرونده پروپیچ

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به پیگیری‌هاى متعدد باشگاه استقلال و اعزام نماینده باشگاه به سوئیس (مقر فیفا) فدراسیون جهانی فوتبال «طی چند روز گذشته» موافقت اولیه خود را جهت پرداخت طلب پروپیچ از حساب درآمد باشگاه استقلال در فیفا اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باشگاه استقلال به طور موازی مبلغ مذکور را در اختیار سفارت ایران در کرواسی قرار داده است که در صورت نیاز به طور مستقیم و نقدی این مبلغ به پروپیچ پرداخت خواهد شد.

باتوجه به حضور دکتر خطیر، معاون ورزشى باشگاه در زوریخ، باشگاه استقلال در انتظار اعلام رسمی فیفا در جهت تأیید این موضوع است که طبق مکاتبات و رایزنی‌هاى بعمل آمده بزودى این مهم انجام خواهد شد.

باشگاه استقلال از کلیه هواداران عزیز استقلال و اصحاب رسانه درخواست می‌نماید که با توجه به حساسیت پرونده، صرفاً اخبار منتشر شده در سایت رسمی باشگاه استقلال را مورد استناد قرار دهند».

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی‌که صبح روز گذشته معامله موردنظر برای انتقال ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس و استقلال به خریداران آن‌ها انجام شد، قرار بود که روز سه‌شنبه مبلغ ده درصد از ارزش نقدی این دو باشگاه به حساب دولت واریز شود تا قرارداد واگذاری رسما به امضا برسد.

حالا معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که خریدار پرسپولیس این مبلغ را واگذار کرده و قرار است کنسرسیوم پتروشیمی نیز فردا همین رقم را برای باشگاه استقلال واریز کند تا همه چیز نهایی شود.

نکته مهم اینکه پرسپولیس با رقمی در حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان واگذار شده و عدد واریزی هم طبیعتا ۳۲۰ میلیارد تومان به‌صورت نقدی بوده و ۲۹۰۰ میلیارد باقی‌مانده هم در ۱۲ قسط شش ساله واریز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس از این پس در اختیار کنسرسیوم بانکی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصادنوین خواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره طرح نور + جزئیات
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای فساد در طرح نور
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای تبهکار فحشا در طرح نور
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست