Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عبداله ثقفی گفت: دوره بازآموزی آموزش آشنایی با تجهیزات پزشکی با همکاری مدیریت تجهیزات پزشکی بیمارستان برای ۳۰ نفر از کارکنان پرستاری بیمارستان برگزار شد.

وی با اشاره به وظایف دفتر پرستاری بیمارستان مرکز پزشکی در مکه اظهار کرد: بر اساس اصول مدیریت و با تکیه بر رعایت منشور حقوق مددجو مبتنی بر فرآیند پرستاری و استانداردهای مراقبتی یکی از وظایف ما مشارکت و همکاری در برنامه‌ریزی‌های آموزشی کارکنان و پرستاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر پرستاری بیمارستان مرکز پزشکی در مکه افزود: مبنای خدمات درمانی و پرستاری در بیمارستان مکه مکرمه زائرمحور بوده و پرستاران این دوره‌های بازآموزی را در ادامه آموزش‌های ارائه شده در قالب دوره‌های ضمن‌خدمت سپری می‌کنند.

وی با اشاره به استفاده از خدمات ۷۲ کادر پرستاری خبره و مجرب در حج امسال گفت: این کادر پرستاری باتجربه و متخصص در بیمارستان و ۵ درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه همکاری دارند و از این تعداد ۶۰ پرستار باتجربه و ۱۲ پرستار سال اولی با مهارت‌های علمی بالا هستند.

دکتر ثقفی افزود: برگزاری ۵ دوره بازآموزی آموزشی کادر پرستاری بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در دستور کار قرار گرفته است و تمامی کادر پرستاری و درمانی در آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهتر و شایسته به زائران هستند.

کد خبر 4668356

منبع: مهر

کلیدواژه: حج 98 هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خدمات درمانی مکه مکرمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی یاسر خواجه بی شک گفت: با تصویب اعضاء کمیسون ماده ۲۳ قانون الحاق مقررات مالی دولت، ساختمان جدید برای دانشکده پرستاری مراغه در فضایی به مساحت ۵ هزار ۲۰۰ متر مربع تصویب شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه سازمان برنامه و بودجه، ۵۰ درصد این طرح از منابع عمومی دولت و ۵۰ درصد باقیمانده از محل سایر منابع تامین خواهد شد.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی مراغه در ادامه گفت: فضای آموزشی این دانشکده تا قبل از تصویب این طرح، حدود ده هزار متر مربع بود که با احداث ساختمان جدید دانشکده، فضای آموزشی آن ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

خواجه بی شک افزود: در پیوست تصویب این طرح آمده که رعایت تکالیف زیست محیطی و پدافند غیرعامل در احداث و اجرای این پروژه‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این طرح در قالب ردیف جدید در پیوست شماره یک قانون بودجه سنواتی کل کشور درج خواهد شد.

هم اکنون یک هزار و ۸۰ نفر دانشجو در دانشکده علوم پزشکی مراغه تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اعدام ۲۰۰ آواره فلسطینی در بیمارستان الشفا
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • آشنایی با ابزار تعمیرات موبایل
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان