Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نیروهای ارتش مستقر در مرز دوغارون تایباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ قدرتی نمی‌تواند در سایه اقتدار ارتش و نیروهای مسلح، اراده خود را به ملت ایران تحمیل کند بلکه این ملت ایران است که با تکیه بر توان نیروهای مسلح، اراده خود را به دشمنان ایران و اسلام دیکته و آنها را تنبیه می‌کند و آنها بدانند که هرگز نمی‌توانند نگاه بد به ایران اسلامی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز و در برهه حساس کنونی نیروهای مسلح کشور در سایه منویات مقام معظم رهبری با اقتدار و توان بالایی در حفاظت از آب و خاک این کشور می کوشند و اجازه نخواهند داد که کوچکترین خدشه ای به آرمانهای این نظام مقدس وارد شود.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور گفت: برقراری امنیت پایدار در جای جای مرزهای کشور ارمغانی برای ملت همیشه در صحنه ایران و هدیه ای از سوی همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مردم کشور است.

امیر سرتیپ آذریان افزود: مرزنشینان در روستاهای مرزی به عنوان یک تکیه گاه در همه جای کشور یار و یاور نیروهای مسلح بوده و هستند و همواره نشان داده اند که در خط مقدم مبارزه با دشمنان قرار دارند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین رسالت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزهای کشور محرومیت زدایی است به طوری که طی چند سال گذشته بیش از چندین پروژه محرومیت زدایی در استانهای مختلف کشور توسط ارتش اجرا شده است.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور گفت: همه ما در هر پست و مقامی که هستیم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم از پیچ ها و موانعی که در سر راه خود داریم با سربلندی بیرون بیاییم.

امیر سرتیپ آذریان افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند که تحت هیچ شرایطی نمی توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و ایران اسلامی با وجود رهبری فرزانه، قدرت بالای نظامی نیروهای مسلح و ملت هوشیار و با بصیرت خود همواره الگویی برای سایر کشورهای جهان است.

استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که در این امتداد ۹۰ کیلومتر در شهرستان تایباد قرار دارد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

۷۴۹۴/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیرو‌های مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بروز‌ترین و مجهز‌ترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو‌های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده ایم.   وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیرو‌های بی‌ادعا در نیرو‌های مسلح هستند.   فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان دوران مقدس سربازی را شاداب‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و خاطر نشان کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم