Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تصادف مرگبار در محور اراک- ازنا ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به وقوع سانحه خونین رانندگی در استان مرکزی و محور ازنا اظهار داشت: متاسفانه عصر امروز در حوالی ساعت 16.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

40 شاهد وقوع یک فقره تصادف مرگبار در جاده‌های استان مرکزی بودمی که در آن 4 نفر از مسافران در جاده‌های استان جان باخته و مصدوم شدند.

وی افزود: این تصادف دلخراش بین یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه پراید در کیلومتر شانزده محور مواصلاتی اراک به ازنا به وقوع پیوست.

اصفهان| تصادف مرگ بار در محور بوئین میاندشت به خوانسار؛ 11 مسافر کشته شدندتصادف خونین در محور قدیم ساوه به تهران؛ سانحه رانندگی در ساوه 6 کشته برجای گذاشتاهواز| تعداد تصادفات و تلفات دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها به صفر رسید

کهریزی عنوان کرد: در این سانحه خونین رانندگی راننده و سرنشین خودروی پژو جان خود را از دست داده و فوت کردند و راننده به همراه سرنشین خودروی پراید نیز در این سانحه مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: براساس اعلام کارشناسان پلیس راه استان، علت این سانحه انحراف به چپ خودروی پراید نسبت به سواری  پژو اعلام شد.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران