Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:11:49 GMT

هافبک رئال مادرید در آستانه انتقال به آرسنال

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۴۱۱

هافبک رئال مادرید در آستانه انتقال به آرسنال

به نظر می رسد دنی سبایوس، هافبک خلاق رئال مادرید در آستانه انتقال به آرسنال قرار دارد.


به گزارش "ورزش سه"، نمایش فوق العاده دنی سبایوس در جام ملت های زیر 21 سال اروپا و تاثیرگذاری در قهرمانی تیم ملی اسپانیا باعث شده تیم های بزرگ زیادی خواهان جذب این بازیکن باشند و مارکا مدعی شد آرسنال فاصله ای تا خرید این هافبک 21 ساله ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئال مادرید تمایلی به فروش دائمی دنی سبایوس ندارد و قرارداد هافبک اسپانیایی با آرسنال یک ساله و بدون در نظر گرفتن حق خرید برای توپچی ها خواهد بود و در این یک سال دستمزد دنی سبایوس توسط باشگاه آرسنال پرداخت خواهد شد.

 

 

اگرچه زین الدین زیدان علاقه ای به استفاده از دنی سبایوس در ترکیب اصلی خود ندارد، اما مدیران باشگاه معتقدند وی یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال اسپانیا به شمار می آید و به همین دلیل تمایلی مبنی بر فروش دائمی این بازیکن در باشگاه وجود ندارد.

 

دنی سبایوس چندی قبل اعلام کرد علاقه دارد این فصل در تیمی به میدان برود که حداقل شانس انجام 40 بازی در طول یک فصل را داشته باشد و اینگونه فوتبال وی رشد کند، اما نام این بازیکن در اندیشه های زیدان جایی ندارد و در این شرایط بهترین راه حل جدایی یک ساله برای سبایوس خواهد بود.

دنی سبایوس نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 نقل و انتقالات اروپا آرسنال رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دنی سبایوس نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 نقل و انتقالات اروپا آرسنال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»

در صورت انتقال ستاره تیم ملی فرانسه به رئال مادرید، پست او مشخص شد.

به گزارش فارس و به نقل از دیلی میل، گزارش‌ها حاکی از آن است که کیلیان امباپه موافقت کرده که در صورت انتقال به لالیگا در اواخر تابستان امسال، "به عنوان مهاجم مرکزی" برای رئال مادرید بازی کند.

به نظر می‌رسد این بازیکن 25 ساله پس از 6 سال حضور در پاریس تابستان از پاری سن ژرمن جدا شود و هر چه بیشتر به این زمان نزدیک می‌شود و به انتقالی طولانی مدت با لباس یک تیم اسپانیایی پایان می‌دهد.

نگرانی‌هایی در مورد اینکه کارلو آنچلوتی چگونه تیمش را در صورت پیوستن امباپه تشکیل خواهد داد،  وجود دارد چون حذف وینسیوس جونیور ستاره کهکشانی‌ها غیرممکن است اما به گفته آس، امباپه که پست مورد علاقه اش در جناح چپ است، چالش بازی به عنوان شماره 9 رئال مادرید را خواهد پذیرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارزش خط حمله رئال 6 برابر کل لیگ ایران! خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم