Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه صهیونیستی ضمن اعلام اینکه حماس موفق شده اطلاعاتی حساس از برنامه‌های ارتش رژیم صهیونیستی کسب کند، تصریح کرد، این جنگ اطلاعاتی میان دو طرف بشدت ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد، حماس اخیرا به اسناد اطلاعاتی حساس و خطرناکی درباره برنامه‌ها و طرح‌های عملیاتی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه دست پیدا کرده و جنگ هوش اطلاعاتی میان این دو طرف ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش این روزنامه صهیونیستی آمده است، بخش اطلاعاتی حماس، نظامیانی که بخوبی به زبان عبری آشنا هستند، به کار می‌گیرد و این افراد در قالب شخصیت افسران اسرائیلی تلاش می‌کنند اطلاعات حساس را از افسران و نظامیان صهیونیستی بگیرند.

یدیعوت به نقل از منابع نظامی صهیونیستی ادامه داد: تمام ادله نشان می‌دهد که حماس با به کار گیری فضای سایبری، به توانایی خود در زمینه جمع اطلاعات افزوده است.

این روزنامه صهیونیستی سپس نوشت، یکی از افسران جنبش حماس، یک افسر و سرباز در یگان چتربازان رژیم صهیونیستی را قانع کرده تا جزئیات دقیق و درستی درباره برنامه‌ها و فعالیت‌ها این یگان ارائه دهند.

یدیعوت تأکید کرد: حماس طی سال‌های گذشته همواره تلاش کرده اطلاعاتی محرمانه و حساس درباره افسران و نظامیان اسرائیلی کسب کند.

رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه هفته جاری اعلام کردند، حماس از طریق حساب‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرده تا اطلاعاتی درباره فعالیت‌ها و طرح‌های ارتش رژیم صهیونیستی جمع‌آوری کند.

بر اساس گزارش وبگاه صهیونیستی «مفزاک لایف»، اخیرا طرف‌های ناشناس برای تعدادی از نظامیان صهیونیستی پیامک‌های ناشناس فرستاده‌اند و درباره مسائل امنیتی با آن‌ها صحبت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حماس نابودی اسراییل ارتش صهیونیست هوش اطلاعاتی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی تایید کرد که هیچ کشوری در جهان مانند ایران حمله بزرگی به این اندازه از طریق موشک‌های بالستیک انجام نداده است و این رویداد بزرگ‌تر از توان «اسرائیل» بوده است.

براساس گزارش المیادین، آری شبیت، کارشناس سیاسی این شبکه در ادامه گفت: خطر این است که ایران دارای توانایی‌های یک ابرقدرت باشد.

شبیت اعلام کرد: فرضیه قبلی در مورد اینکه ایران سیاست صبر استراتژیک در پیش گرفته است، تغییر کرده است و بر این اساس، تمام اقدامات اسرائیل باید بسیار حساب شده باشد. اسرائیل موظف است اتحاد بین خود با غرب و اتحاد بین خود و کشورهای عربی را درپیش بگیرد، زیرا رویداد (پاسخ تنبیهی ایران) بزرگتر از آن است و نیاز به اتحاد همه قدرت‌ها دارد. 

در همین زمینه، رسانه‌های صهیونیستی با بیان اینکه قبل از عملیات ایران، استودیو‌های صهیونیستی از غرور و تکبر منفجر شده بودند، رژیم خود را به شطرنج‌باز بد و پر از اعتماد به نفسی توصیف کردند که چندین قدم به جلو برمی‌دارد و هر قدم بدتر از قدم قبلی است.

شبیت در ادامه افزود که از زمانی که ایران پاسخ خود به هدف قرار دادن کنسولگری خود در دمشق را انجام داد، اعتماد رسانه‌ها و افکار عمومی رژیم صهیونیستی به میزان توانایی کابینه اشغالگر برای مقابله با وضعیت و پیامد‌های آن پس از آن کاهش یافته است و  هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق، علناً به عنوان اقدامی عجولانه و نسنجیده مورد انتقاد قرار گرفت.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در همین راستا در گزارشی نوشت: حمله شبانه ایران یادآور از دست دادن بازدارندگی استراتژیک برای اسرائیل و آمریکا است و فرصتی برای تغییر وضعیت ژئوپلیتیکی در منطقه ایجاد کرد.

این روزنامه افزود: ایران خود را در رویارویی مستقیم با اسرائیل قرار داده و به وضوح برخلاف هشدار آشکار رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر عدم اقدام، عمل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • گسترش تبادل آتش میان اسرائیل و حزب‌ا...
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • بورل: اوکراین و اسرائیل مثل هم نیستند
  • حماس:نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد/اسرائیل در ورطه نابودی است
  • یک شکست اطلاعاتی دیگر برای ساختار اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی