Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

هفته دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز (سه‌شنبه) با دیدار تیم‌های سن‌ایچ ساوه و مس سونگون آغاز شد که این بازی با برتری 3 بر 2 تیم ساوه‌ای خاتمه یافت.

برای سن‌ایچ میزبان در این بازی نادر حنیفی، رضا اسپندار و علیرضا جوان گلزنی کردند و گل‌های مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال هم توسط سالار آقاپور و علیرضا عسگری به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سن‌ایچ ساوه در بازی خداحافظی جواد اصغری‌مقدم از میادین، مقابل قهرمان ایران و آسیا به پیروزی رسید تا وداع سرمربی این تیم از دنیای بازیگری فوتسال به یادمانی باشد.

محمدحسن انصاری‌فرد، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان برای مراسم خداحافظی اصغری‌مقدم در سالن فجر ساوه حاضر شده بودند.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: فوتسال تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود

آنتونی تیلور داور دیدار منچسترسیتی و آرسنال خواهد بود. 

طرفداری | لیست داوران هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس اعلام شد. 

با اعلام وبسایت رسمی لیگ برتر انگلیس، آنتونی تیلور دیدار حساس منچسترسیتی و آرسنال را قضاوت خواهد کرد. برای این بازی جرد ژیلت به همراه درن کان در اتاق VAR، تیلور را همراهی خواهند کرد. کنترل رفتار کنار زمین کادر فنی دو نیم بر عهده تام برامال خواهد بود. لیست داوران مهم‌ترین بازی‌ها به شرح زیر است:

بازی  داور اصلی  داور VAR
چلسی - برنلی  درن انگلند  جان بروکس 
اسپرز - لوتون  جرد ژیلت  مایکل سالزبری 
برنتفورد - منچستریونایتد  سایمون هوپر  استوارت اتول 
لیورپول - برایتون  دیوید کوت  پل تیرنی 
منچسترسیتی - آرسنال  آنتونی تیلور  جرد ژیلت

بازی‌های هفته سی‌ام روز شنبه با دیدار نیوکاسل و وست‌هم آغاز می‌شود. پس از انجام هشت بازی در روز شنبه، دو بازی حساس برایتون - لیورپول و منچسترسیتی - آرسنال روز یک‌شنبه برگزار می‌شوند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • برد ناپلئونی سونگونی‌ها در اولین بازی سال
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!
  • آغاز سخت‌ترین دوران حضور مورایس در ایران