Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مجرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سریال جزء تولیدات صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی است که در جشنواره ملی پویانمایی کرمانشاه درخشید.

وی اظهار داشت: در این جشنواره طبق نظر هیات داوران در بخش مجموعه سریال عروسکی، پرویز ظرافت به عنوان بهترین بازیگر و بهاره غنی زاده به عنوان بهترین صداپیشه شایسته تقدیر شده و لوح و دیپلم افتخار را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این سریال شاد و طنز عروسکی به تهیه کنندگی اسکندر رحیمی و کارگردانی رضا قنبرزاده در صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی برای پخش در ایام نوروز تولید شده بود.

این جشنواره با شعار «ایران پویا و کرمانشاه زیبا» از روز سه شنبه ۱۸ تیر در کرمانشاه آغاز شد و براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، یک‌هزار و ۵۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از تفکیک توسط ۳۴ عضو هیأت انتخاب و ۳۱ داور، در نهایت ۳۵۵ اثر به بخش جشنواره راه یافته و از ۶۴ اثر در این جشنواره امشب به عنوان برتر تجلیل شد.

این جشنواره در ۶ بخش اصلی پویانمایی شامل مجموعه و سریال پویانمایی، فیلم کوتاه، بلند و نیمه بلند، مونشن گرافی و جلوه‌های بصری و عروسکی و همچنین در ۶ بخش موضوعی شامل شعار سال، مقاومت و دفاع مقدس، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، تهاجم سیاسی و فرهنگی و دستاوردهای اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه

محمد مهدی اعلایی در تماس تلفنی با سردار امیر علی حاجی زاده از اقدام پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات دشمن شکن وعده صادق قدردانی کرد.

استاندار قزوین در این گفتگو مراتب سپاس مردم استان قزوین را به ایشان اعلام کرد و گفت: استان ما به داشتن فرزند برومندی، چون جنابعالی افتخار می‌کند. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز با بیان اینکه توفیق بدست آمده لطف الهی بود، متقابلا از مردم استان قزوین قدردانی کرد و از استاندار قزوین خواست که سلام و سپاس ایشان را به مردم خوب استان قزوین اعلام کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی