Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، نادیا امرایی روز سه شنبه درجلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر بر لزوم تسریع در تردد در جاده پلدختر - خرم آباد تاکید کرد و اظهار داشت: اقتصاد شهرستان پلدختر ب راثر عدم تردد در این جاده تحت تأثیر قرار گرفته و کسبه و بازاریان را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است.

وی افزود: سختی تردد درجاده پلدختر – خرم آباد مورد تأیید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قرارگرفته که علاوه بر خطرات جاده ای باید هر چه زودتر این محور آسفالت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار پلدختر بیان کرد: راه‌های روستایی و پلهای روستاهای حوزه بخش مرکزی و معمولان که در جریان وقوع سیل اخیر تخریب شده ضرورت دارد تا قبل ار آغاز فصل بارندگی ترمیم و قابل تردد شود.

وی افزود: در جریان وقوع سیل ۹۸ بسیاری از علائم موانع و تابلوهای هشداردهنده و بازدارنده درکلیه راههای شهرستان پلدختر از بین رفته که نیاز است در اسرع وقت جهت جلوگیری از ایجاد مشکل، نصب شوند.

امرایی خاطرنشان کرد: آسفالت روستاهای دعوت مالگه، هرسگه و کمچکله توسط راه و شهرسازی پلدختر پیگیری و انجام شود.

معاون فرماندار پلدخترگفت: تابلوهایی که در اثر جریان سیل فروردین ماه سال جاری در شهر سطح شهر پلدختر از بین رفته توسط شهرداری و با همکاری اداره راهنمایی ورانندگی ن نصب شوند.

۷۲۷۲/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده های فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، حمید احمدی گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه  جاده های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
وی بیان کرد: هم‌اکنون شاهد نزول بارش رحمت الهی به صورت پراکنده در  مسیرهای منتهی به شیراز، داراب، زرین دشت، سروستان، خرامه، کوار، مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد، محدوده خسرو شیرین آباده، فسا، استهبان، نی ریز، جهرم، فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند هستیم که به دلیل ماهیت بارش‌های بهاری شدت و ضعف آن‌ها در ساعت‌های مختلف متفاوت است.
احمدی بیان کرد: در شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ١٤٣ تردد شمار فعال در  جاده های برون شهری، در مقایسه با دیروز،  ٣ درصد کاهش را نشان می‌دهد. 
رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس ادامه داد: همچنین در شبانه‌روز گذشته اوج تردد بین ساعات ٧ تا ٨ صبح دیروز و  در مسیر مرودشت - شیراز و کمترین تردد در  جاده یاسوج - اقلید بین ساعات ١۴ تا ۱۵ ثبت شده شده است.

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه جاده جیرفت به بلوک را مسدودکرد
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • تردد روان در جاده های فارس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!