Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:19:19 GMT

شهردار هاکنهایم آلمان با حمله فرد ناشناس زخمی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۵۵۹

شهردار هاکنهایم آلمان با حمله فرد ناشناس زخمی شد

روزنامه آلمانی زاکشه زایتونگ (Sächsische Zeitung) روز سه شنبه گزارش داد: فردی مجهول الهویه دیتر گومر ۶۷ ساله شهردار هاکنهایم و از اعضای حزب سوسیال دموکرات (SPD) آلمان را در خانه اش مورد حمله قرار داد و او را به سختی مجروح کرد.

انگیزه فرد مهاجم روشن نیست. به گفته پلیس، مهاجم یک مرد ۴۰ ساله با پوست تیره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گومر از سال ۲۰۰۴ شهردار هاکنهایم بوده و قرار بود در ماه اوت (مرداد) بازنشسته شود.

حمله به گومر به دنبال حمله ماه گذشته (دوازدهم خرداد) به لوبکه فرماندار شهر کاسل صورت می‌گیرد. او در بالکن خانه خود به ضرب گلوله کشته شد و پلیس جنایی آلمان و کمیسیون ویژه‌ای در اداره جنایی ایالت هسن تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کردند.

«اشتفان ای.» مردی که به اتهام دست داشتن در این قتل بازداشت شد، سرانجام به جرم خود اعتراف کرد.
وی که یک فعال جریان راست افراطی در آلمان به شمار می‌رود، گفت که این اقدام را به تنهایی طراحی و اجرا کرده است.
طبق گفته‌های این فرد، کشتن سیاستمدار حزب دموکرات مسیحی آلمان در واکنش به سخنان او در حمایت از مهاجران در اکتبر ۲۰۱۵ بوده است.
به نظر می رسد حمله به گومر نیز بی ارتباط به جریان های راست افراطی در آلمان نباشد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند

بارش برف بهاری در آلمان/ DPA حرکت کشتی تفریحی" سیلور ری" به سمت دریای شمال/ آلمان/ DPA بیرون درآوردن صدها جسد مدفون شده توسط نیروهای اسرائیلی در یک گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه/ APA پاکسازی ویرانی های ناشی از حمله ارتش اسراییل به اردوگاه "نور شمس" در شهر طولکرم در کرانه باختری/ APA تظاهرات بزرگ حامیان فلسطین در شهر مادرید اسپانیا/ SOPA اعتراض شهروندان ارمنستانی به تسلیم 4 روستای مرزی از سوی دولت ایروان به جمهوری آذربایجان/ تاس مسابقات دو ماراتون لندن/ PA و آسوشیتدپرس کشت مزارع چای در پشت بام ساختمان ها در هانگژو چین/ زوما تخریب کامل یک نیروگاه برق در اوکراین در اثر حمله روسیه/ خبرگزاری فرانسه تصویری هوایی از یک موج شکن که برای جلوگیری از فرسایش ساحلی در امتداد ساحل در استان رایونگ تایلند نصب شده است./ خبرگزاری فرانسه اردوگاه آوارگان سیلزده در بروندی/ خبرگزاری فرانسه انتقال صندوق های آرا انتخابات سراسری هند در کوهستان های صعب العبور ایالت بنگال غربی/ گتی ایمجز فوران کوه آتشفشان "روانگ" در "سیتارو" اندونزی/ گتی ایمجز برگزاری مراسم 2 هزار و 777 اُمین سالگرد تاسیس "شهر ابدی" در روم ایتالیا/ زوما فروش موز در بازاری در بنگلادش/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل

دیگر خبرها

  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه
  • هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • حمله هوشمندانه و شجاعانه به اسرائیل از نگاه سیاسیون چپ و راست /إِنَّا مِنَ ٱلۡمُجۡرِمِینَ مُنتَقِمُونَ... +جدول
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل