Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه صهیونیستی هاآرتص، «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا هم موضع گیری توهین آمیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ۴ نماینده زن کنگره را محکوم کرد.

نخست وزیر کانادا در این باره گفت: در کانادا اینگونه با شهروندان رفتار نمی‌شود.

وی در این خصوص ادامه داد: از نظر ما یک کانادایی فقط یک کانادایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنوع جمعیتی کشور ما در واقع یکی از بزرگترین نقاط قوت ما و سرچشمه انعطاف‌پذیری چشمگیر ما و مایه مباهات کانادایی‌ها است و ما به دفاع از آن ادامه می‌دهیم.

این در حالیست که «چارلی بیکر» فرماندار ماساچوست و ترزا می نخست وزیر مستعفی انگلیس هم پیشتر سخنان ترامپ را محکوم کرده بودند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ساعاتی پیش بار دیگر در پیامی توئیتری بار دیگر به بهانه حمله به دموکرات‌ها در کنگره سرسپردگی خود به رژیم اشغالگر قدس را مورد تأکید قرار داد.

رئیس جمهوری آمریکا خطاب به دموکرات‌ها در این خصوص نوشت: نمایندگان زن کنگره برخی از نفرت انگیزترین، زننده‌ترین و منزجر کننده ترین سخنانی که تاکنون توسط سیاستمداری در مجلس نمایندگان یا سنا گفته شده است را به زبان آوردند؛ اما باز هم آغوش حزب دموکرات به روی آنها باز است. سخنان هولناک علیه اسرائیل، علیه آمریکا، در هواداری از تروریسم و فریاد زدن دشنام در میان عموم، در میان بسیار اقدامات هولناک دیگر. چرا مجلس نمایندگان آمریکا برای محکومیت مطالب زشت و نفرت انگیزی که آنها گفته اند، رأی گیری نمی‌کند؟ چون آنها جز رادیکال‌های چپ هستند و دموکرات‌ها از مقابله با آنها واهمه دارند. مایه تأسف است! کشور ما آزاد، زیبا و موفق است! اگر شما از کشور ما تنفر دارید، یا اگر اینجا شاد نیستید، می‌توانید اینجا را تَرک کنید.

این در حالیست که رئیس جمهوری آمریکا یکشنبه هفته جاری نیز در پیامی توئیتری زنان منتقد خود در کنگره این کشور را آماج حمله لفظی خود قرار داده بود.

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص نوشته بود: جالب است زنان دموکرات ترقی خواه کنگره را ببینید که اصالتاً از کشورهایی آمده اند که دولت‌هایشان فاجعه کامل و تمام عیار هستند، بدترین و فاسدترین و بی کفایت ترین در هرکجای دنیا هستند (اگر اصلاً دولتی در حال کار داشته باشند). اکنون با صدای بلند و خشنی به مردم آمریکا، بزرگترین و قدرتمندترین کشور روی زمین می‌گویند که چطور دولت باید اداره شود. چرا آنها به مکان‌هایی که از آن آمده اند برنمی‌گردند و به ترمیم مکان‌های کاملاً از هم گسیخته و آلوده به جُرم کمک نمی‌کنند. پس برگردید و به ما نشان دهید که چگونه این کار را باید انجام داد. این مکان‌ها به‌شدت به کمک شما نیاز دارند. شما نمی‌توانید به قدر کافی سریع بروید. مطمئن هستم نانسی پلوسی (رئیس مجلس نمایندگان آمریکا) بسیار خوشحال خواهد شد که ترتیبات سفر مجانی شما را فراهم کند.

کد خبر 4668528

منبع: مهر

کلیدواژه: جاستین ترودو سیاست مهاجرتی ترامپ ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کنگره آمریکا برای فروش تیک‌تاک ادامه دارد

خبرگزاری علم و فناوری آنا، تلاش برای وادار کردن بایت دنس مالک چینی تیک تاک، به فروش اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی توسط کنگره ایالات متحده ادامه دارد. مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان این اقدام را در یک بسته قانونی ۹۵ میلیارد دلاری گنجانده است.

لایحه جدید به بایت دنس یک سال فرصت می‌دهد تا این برنامه را بفروشد و حمایت ماریا کانتول، رئیس کمیته بازرگانی سنای ایالات متحده را به دست آورد، که حمایت او شانس تبدیل شدن به قانون را به شدت افزایش می‌دهد.

لایحه قبلی که ماه گذشته توسط مجلس تصویب شد با حمایت قوی دو حزبی به بایت دنس تنها شش ماه اجازه فروش می‌داد. بسیاری از قانونگذاران و رئیس جمهور جو بایدن می‌گویند که تیک‌تاک خطرات امنیت ملی را به همراه دارد، زیرا چین می‌تواند این شرکت را مجبور کند داده‌های ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی خود را به اشتراک بگذارد، در حالی که تیک‌تام اصرار دارد که هرگز داده‌های ایالات متحده را به اشتراک نگذاشته است و هرگز این کار را نخواهد کرد.

 کانتول در بیانیه‌ای گفت: من بسیار خوشحالم که رئیس‌جمهور و رهبران مجلس توصیه من برای تمدید دوره واگذاری بایت دنس از شش ماه به یک سال را در نظر گرفتند.

تمدید دوره واگذاری برای اطمینان از وجود زمان کافی برای خریدار جدید برای انجام معامله ضروری است.

سخنگوی تیک‌تاک در بیانیه‌ای گفت: «مایه تاسف است که مجلس نمایندگان از پوشش کمک‌های مهم خارجی و بشردوستانه برای اجرای این لایحه استفاده می‌کند».

این شرکت گفت که محدودیت‌های اعمال شده بر روی این اپلیکیشن، حق آزادی بیان کاربران را که توسط متمم اول قانون اساسی ایالات متحده محافظت می‌شود، نقض می‌کند و بر ۷ میلیون کسب‌وکار آمریکایی که به گفته او از این برنامه استفاده می‌کنند، تاثیر می‌گذارد.

کانتول در مصاحبه‌ای با رویترز  گفت: می‌خواهد قانونی برای رفع نگرانی‌های گسترده در مورد برنامه‌های خارجی که در دادگاه مطرح می‌شوند، بررسی کند و افزود که ما می‌خواهیم قوی‌ترین ابزاری باشد که می‌توانیم به دست آوریم.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش کنگره آمریکا برای فروش تیک‌تاک ادامه دارد
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی