Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:13:57 GMT

زهیوی: منصوریان برای مدعی‌ها خط و نشان می‌کشد 

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۷۵۲

زهیوی: منصوریان برای مدعی‌ها خط و نشان می‌کشد 

رحیم زهیوی می گوید شرایط خوبی دارد و تا دو سه روز آینده تکلیف او در ذوب آهن مشخص می شود.

رحیم زهیوی که در دیدار برگشت لیگ هجدهم برابر فولادخوزستان با مصدومیت شدید مواجه شد و مدت ها دور از میادین بوده است، در حاشیه تمرین سبزپوشان در گفتگو با "ورزش سه"، گفت: تقریبا 6 ماهی از مصدومیتم گذشته. باز هم خدا را شکر می کنم که برگشتم و تمام تلاشم را می کنم که بهتر از قبل باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمریناتی که انجام دادم، روز به روز در حال بهتر شدن هستم. 20 روز مانده تا شروع تمرینات اصلی ام و اینکه با قدرت برگردم. 


زهیوی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل اول می تواند تیمش را همراهی کند، بیان کرد: بله من از بازی اول هستم. شاید در بازی اول قدرت کافی را نداشته باشم ولی از هفته های بعدی می توانم خیلی راحت تر کار کنم. امیدوارم بچه ها کمک کنند تا شرایط من و تیم بهتر شود.


از زهیوی در مورد دیدار این تیم برابر الاتحاد پرسیده شد و اینکه علیرضا منصوریان می گوید تیمش توانایی رسیدن به فینال را دارد. مهاجم سابق فولاد و استقلال خوزستان افزود: بله صد در صد. آقای منصوریان انرژی بالای صد برابر دارد. این انرژی را به تیم وارد کرده و همه با انرژی و جنب و جوش بالا کار می کنند. مطمئنا نتایج خیلی خوبی کسب می کنیم.


علیرضا منصوریان که می گوید به فینال می رسیم. زهیوی در واکنش به این اظهار نظر بیان کرد: چرا نتوانیم. از موقعی که به ذوب آهن آمدند، دیدید که تیم متحول شد. برای خیلی از تیم های ایرانی و اسیایی خط نشان کشید و به نظرم می توانیم بهتر هم باشیم.


به نظر می رسد منصوریان روی شما نظر مثبتی دارد. مهاجم ذوب آهن در این رابطه بیان کرد: من آمدم تا شرایط خودم و باشگاه را ببینم. نمی توانم بگویم صد در صد قرارداد می بندم و تا دو سه روز اینده همه چیز مشخص می شود. به هر حال هر باشگاهی حق دارد که در این زمینه تصمیم بگیرد و شرایط من هم ظرف یکی دو روز آینده مشخص می شود.

رحیم زهیوی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحیم زهیوی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶بازی باقیمانده چهار مدعی اصلی فتح لیگ ایران

۶بازی باقیمانده چهار مدعی اصلی فتح لیگ ایران

دیگر خبرها

  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • یادی از ماهچراغ
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • ۶بازی باقیمانده چهار مدعی اصلی فتح لیگ ایران
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • سقوط فولاد بعد از نکونام