Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@20:54:24 GMT

دستگیری متهم به قتل زن 30 ساله در چابهار

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۷۵۶

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل زن 30 ساله در شهرستان چابهار پس از 2 سال زندگی مخفیانه به دام افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری گفت: با کسب خبری مبنی بر مخفی شدن قاتل فراری در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان سرباز تیمی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان سرباز با کنترل نامحسوس محل پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته متهم را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه کلت کمری به همراه 8 فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار طاهری تصریح کرد: در بررسی سوابق این پرونده قتل مشخص شد متهم 43 ساله در چهارم دیماه سال 95، همسر 30 ساله اش را در روستای "دمپک" از توابع شهرستان چابهار به قتل رسانده و از آن زمان تاکنون متواری است.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: متهم که دارای سه فرزند خردسال می باشد در بازجوئی های اولیه در پلیس آگاهی شهرستان سرباز به قتل همسرش اعتراف و اظهار داشت در ظهر روز حادثه پس از مصرف ماده مخدر شدید و مشاجره لفظی با همسرش او را با شلیک سه گلوله کلت به قتل رسانده است.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات و سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان