Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانند دیدار گذشته گیتی‌پسند هوای داخل سالن مسابقه بسیار گرم بود و همین عامل کار را برای بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقه دشوار کرده بود، هواداران گیتی‌پسند نیز از مسئولان سالن درخواست کردند تا کولر ورزشگاه را روشن کند! ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز 2 تیم گیتی‌پسند اصفهان و آذرخش بندرعباس در مجموعه ورزشی پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

با توجه به این‌که این دیدار نخستین دیدار گیتی‌پسند در این فصل با حضور هواداران بود در ابتدای دیدار حدود 500 هوادار تیم‌گیتی‌ پسند در سالن مسابقه حضور داشتند که بیشتر آن‌ها را کودکان تشکیل می‌دادند، البته در ادامه بر تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران عالیقدر بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند به دلیل مصدویت در این دیدار حضور نداشت و از جایگاه ویژه این دیدار را دنبال می‌کرد.

لیگ برتر فوتسال| تقابل گیتی‌پسند و مس سونگون با تیم‌های 6 امتیازی/ شاگردان بی‌غم به اولین برد می‌رسند؟اصفهان| هفته سوم لیگ برتر فوتسال؛ مصاف گیتی‌پسند این بار با همراهی هوادارانلیگ برتر فوتسال| آغاز هفته دوم با شکست سنگین گیتی‌پسند و برتری سوهان محمدسیم

محسن پوریامهر گلر اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن و مدیرعامل باشگاه آبفا اصفهان در سالن مسابقه حضور داشت و این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

همانند دیدار گذشته گیتی‌پسند هوای داخل سالن مسابقه بسیار گرم بود و همین عامل کار را برای بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقه دشوار کرده بود، هواداران گیتی‌پسند نیز از مسئولان سالن درخواست کردند تا کولر ورزشگاه را روشن کند!

بازیکنان تیم نوجوان گیتی‌پسند که در حال رقابت در رقابت‌های کشوری به میزبانی اصفهان هستند در سالن مسابقه حاضر شدند و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

سعید احمدعباسی بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در اواخر نیمه نخست این دیدار دچار مصدومیت شد اما این مصدومیت جدی نبود و این بازیکن در ادامه برای تیم خود به میدان رفت.

حضور برخی از افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران همانند دیدار گذشته گیتی‌پسند مشهود بود و همین عامل کار را برای اصحاب رسانه برای پوشش خبری این دیدار دشوار کرده بود.

یکی از لیدرهای تیم فوتسال گیتی‌پسند که در این فصل از حضور در ورزشگاه‌ها محروم است در این دیدار حضور داشت و از روی سکو‌ها این دیدار را دنبال می‌کردند.

حمید بی غم سرمربی گیتی‌پسند توسط هواداران این تیم به شدت تشویق شد.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر از امروز پیگیری می‌شود و پیش از ورود به هفته بیست و چهارم که روز آینده آغاز خواهد شد، شاهد برگزاری دیدار معوقه سپاهان و ذوب آهن در چارچوب هفته هفدهم خواهیم بود.

نکته قابل توجه این مسابقه حساس پوستری است که سپاهانی‌ها برای این مسابقه طراحی کرده اند و از عکس حسن استکی و محمود یاوری دو پیشکسوت درگذشته دو باشگاه استفاده شده است.

دیدار ذوب آهن و سپاهان از ساعت 16:30 دقیقه امروز با سوت پیام حیدری در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود.

دیگر خبرها

  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام