Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده در مجمع بسیجیان استان اردبیل که با حضور سردار سلیمانی رئیس مجمع بسیجیان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: اردبیل سرزمین نیکان و پاکان و چهره‌های بزرگ و ۳۱۰۰ شهید از جمله شهید باکری و مرحمت بالازاده است.

وی افزود: هم افزایی و انسجام نیرو‌های بسیج استان اردبیل در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج، سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) سال گذشته و حضور در عرصه‌های مختلف نمونه‌ای بارز از اتحاد و انسجام ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حضور مردم ولایتمدار اردبیل در مراسمات ملی و مذهبی و همچنین در مراسم شهید آقایی که به تازگی اتفاق افتاد، مردم عزیز و همیشه در صحنه استان، با وجود تمامی مشکلات و جنگ روانی دشمن همچنان بر آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و با قدرت و وحدت ایستاده اند واین مسیر را تا پیروزی مطلق ادامه خواهند داد.

سردار بابازاده به نقش والای بسیج در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: نیرو‌های بسیجی چه در دوران دفاع مقدس که جان خود را با خدای خویش معامله کردند و چه در جبهه مقاومت اسلامی که با ایثارگری و فداکاری مثال زدنی خود در مقابل استکبار جهانی و تروریست ایستادگی کردند که ما مدیون این عزیزان هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: بسیجیان و رزمندگان عاشورایی استان اردبیل همواره طبق منویات مقام معظم در صحنه‌های مختلف حضور داشته و خواهند یافت و با جان و دل از آرمان‌های امام خمینی (ره) شهدای عزیز و انقلاب اسلامی با جان و دل دفاع خواهند نمود.

وی با بیان اینکه وحدت و یکدلی گفتمان اصلی بسیج است، افزود: تمامی قوه‌ها و آحاد و مردم و در مجموع نظام مقدس بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و یکرنگی است.

بابازاده در خصوص مجمع بسیج استان‌ها نیز گفت: مجمع بسیج مجمع سیاسی نیست و با همفکری و هماندیشی با مسئولان استان‌ها در راستای احصا مشکلات و ارائه راهکار‌ها تلاش می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت اساسی است و مسئولان فرهنگی باید به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: در هر دوره از انتخابات مجلس، جابجایی در نمایندگان صورت می‌گیرد و امیدواریم نمایندگان جدید همکاری بیشتری داشته باشند تا دولت بتواند اهداف خود را محقق کرده و وعده‌هایی که به مردم داده را به سرانجام برساند. - اخبار سیاسی -

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درباره تعامل بین دولت و مجلس در سال 1402 و هم‌چنین برنامه‌ی دولت برای هم‌افزایی با مجلس جدید، بیان کرد: بنای دولت از ابتدای آغاز بکار، همکاری و تعامل سازنده با نمایندگان مجلس بوده و در سال اول فعالیت دولت شاهد بودیم که تمامی نمایندگان مستقیماً با رئیس‌جمهور جلسه داشته و مطالبات مردم را بیان کردند و دولت هم تلاش خود را انجام داده تا این موارد به نتیجه برسد و در سفرهای استانی نیز نظرات نمایندگان مد نظر قرار دارد.

تغییرات کابینه در سال 1402/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟وی افزود: در هر دوره از انتخابات مجلس، جابجایی در نمایندگان صورت می‌گیرد و امیدواریم نمایندگان جدید همکاری بیشتری داشته باشند تا دولت بتواند اهداف خود را محقق کرده و وعده‌هایی که به مردم داده را به سرانجام برساند.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، عنوان کرد: ما از پیشنهادات و نقدهای مجلس جدید استقبال می‌کنیم ولی بیش از اینکه تنش‌زایی شود، مسائل باید با گفت‌وگو حل شود؛ همه اراده‌ی خدمت دارند و به‌خوبی می‌توان کار کرد و نفع این مهم نیز برای مردم خواهد بود.

حسینی اظهار داشت: ما انتظار داریم لوایح به‌سرعت در دستورکار نمایندگان قرار بگیرد و از مسائل حاشیه‌ای پرهیز شود. گاهاً رسیدگی به یک لایحه‌ی دوفوریتی چندین ماه طول کشیده در حالی که باید بلافاصله رأی‌گیری شود ولی حجم کار نمایندگان به‌نحوی است که لوایح دو فوریتی پشت نوبت می‌ماند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم نمایندگان جدید وقت قابل توجهی اختصاص دهند تا در این‌زمینه به‌روز شویم.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس بیان کرد: با نمایندگان جدید گفت‌وگو خواهیم کرد تا لوایح با فوریت را مطرح می‌کنیم . چون نمایندگان تغییر کرده‌اند، طرح‌ها از دستورکار خارج می‌شود و این فرصت خوبی برای رسیدگی به لوایح است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • محفل قرآنی «امام حسنی‌ها» مصداق بارز تعظیم شعائر الهی است
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • نماینده ایران: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه نمونه بارز نسل‌کشی است
  • رضاخواه: اقدامات رژیم صهیونیستی نمونه بارز نسل کشی است
  • فیلم| رئیسی: وحدت، مسئله مهم و راهبردی کشور است
  • بهشتی، عضو مجلس خبرگان: به اختلافات جناحی مبتلا هستیم/ مردم عادی که مشکلی ندارند، مشکل جناح‌های سیاسی هستند/ اگر مجلس آینده انقلابی باشد، همه چیز درست می‌شود/ انقلابی بودن یعنی به تمام محورهای قانون اساسی پایبند باشند