Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه کویت درباره ایجاد ائتلاف نظامی در منطقه خلیج فارس از سوی آمریکا به موضع گیری پرداخت.

به گزارش مشرق به نقل از القبس، خالد الجارالله معاون وزیر خارجه کویت درباره ایجاد ائتلاف نظامی در منطقه خلیج فارس از سوی آمریکا به موضع گیری پرداخت.

وی درباره دعوت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تشکیل ائتلاف برای حمایت از نفتکش‌ها و موضع کویت در این باره گفت: کویت از طرح آمریکا برای تشکیل ائتلاف نظامی در خلیج‌فارس حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

نقشه گام به گام آمریکا در هرمز

الجارالله افزود: تشکیل ائتلاف بین‌المللی برای تأمین امنیت دریایی در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز مطرح است و آمریکا این موضوع را به ما اطلاع داده و ما معتقدیم که تأمین امنیت و سلامت نفتکش‌ها در این منطقه حساس و حیاتی، مسئولیت جهانی است.

این مقام کویتی اعلام کرد: ما از این مسئولیت و تشکیل این ائتلاف حمایت می‌کنیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو کویت ائتلاف نظامی دریایی آمریکا خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران تبریک سالروز تأسیس سپاه اظهار کرد: سپاه پاسداران منشأ خیرات و برکت فراوانی برای کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه در کنار مردم برای پیشرفت کشور تلاش می‌کند ادامه داد: کارکنان منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران با آمادگی کامل در حال مأموریت است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سبزپوشان غیور سپاه پاسداران با توکل به خداوند متعال و ولایت ولی امر مسلمین جهان در راستای تحقق رسالت خویش با آمادگی کامل در حال اجرای مأموریت‌های محوله هستند.

وی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران در طول جنگ تحمیلی با عملیات آبی و خاکی، عملیات‌های مقابله به مثل، جنگ نفتکش‌ها و همچنین بعد از جنگ نقش بی‌بدیل و ممتاز در تاریخ دفاعی جمهوری اسلامی ایران و استان سراسر حماسه بوشهر ایفا کرده است.

سردار هنریان با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و رزمندگان توانمند تمام تحرکات در خلیج‌فارس را رصد می‌کنند، افزود: هم اکنون منطقه دوم نیروی دریایی با بهره‌گیری از سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی مؤمن، متخصص، شجاع و توکل به خداوند اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی بر حوزه مأموریتی خود و خلیج فارس دارد.

وی تاکید کرد: هر گونه تحرک و اقدامی از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخفی نمانده و به‌صورت کامل و شبانه‌روزی رصد می‌شود.

کد خبر 6084831

دیگر خبرها

  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • مُهر پایان طوفان الاقصی و وعده صادق بر دوره آمریکایی خاورمیانه
  • شبیه‌سازی جنگ ایران و آمریکا
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند
  • ادعای مهم اندیشکده آمریکایی؛ روسیه خود را برای یک جنگ بزرگ آماده می‌کند