Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بابازاده گفت: مجمع بسیج خاصیت سیاسی و حزابی ندارد و هدفش برطرف کردن مشکلات جامعه و مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،سردار جلیل بابازاده در مجمع بسیج استان اردبیل که با حضور رئیس بسیج مستضعفین کشور در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهارداشت؛ اردبیل یکی استان های شهید پرور و انقلابی با علما و مجتهدین بزرگ، یکی از سرزمین پاک ، ولایی و ولایتمدار زیر بیرق اباعبدالله دلسوز نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در سال گذشته در یک تجمع بزرگ بسیج اقتدار و عظمت خود را به دنیا نشان دادند، افزود: این تجمع به نوع خود بی نظیر بود و بیش از ۲۰ هزار نفر شرکت داشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با اشاره به اینکه بسیج ظرفیت پایان ناپذیری است ،بیان کرد: امام خمینی (ره) بسیج را باور کردند، برخی بسیج را باور کردند و فرصت سازی کردند چون بسیج همیشه در امر خدمتگذاری و فراهم نمودن امنیت در جامعه پیشگام بوده است.

وی با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکایی در آب های خلیج فارس، گفت: این اقتدار سپاه و بسیج است که به لطف و عنایت خداوند متعال و با همت همین بسیجیان پاک به دست آمد و اقتدار و عظمت سپاه و بسیج را به دشمنان نشان دادند.

سردار بابازاده با بیان اینکه مجمع بسیج خاصیت سیاسی  و احزابی ندارد و  هدفش برطرف کردن مشکلات جامعه و مردم است ، تصریح کرد:همه باید دلسوز نظام باشیم و امید دادن به مردم و خدمتگذار به نظام باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و ارتش، بازوان اقتدار کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولیّ‌فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه و ارتش در جنگ تحمیلی کنار یکدیگر توانستند مقتدرانه از کشور دفاع کنند و امروز نیز قدرت این نیرو‌ها به دنیا اثبات شده است و امنیت کشور را حفظ می کنند.

امام جمعه اراک در خطبه‌های سیاسی عبادی امروز نماز جمعه اراک به خوی استکباری آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آمریکا شب گذشته با وجود ۱۲ رای مثبت برای به رسمیت شناختن فلسطین مستقل، از حق وتو استفاده و با آن مخالفت کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: مردم باید حرمت جامعه، موازین الهی، قوانین و خدمت گذاران را رعایت کنند و نباید حرمت‌شکنی در جامعه رخ دهد.

او با اشاره به سالروز زمین‌گیر شدن نیرو‌های آمریکایی در طبس با طوفان شن، گفت: خداوند پشتیبان حق و مظلوم است و هیچ ظلمی پابرجا نمی‌ماند.

در ادامه نیز ظرفیت‌های بسیار فوق‌العاده‌ استان را برشمرد و مسئولان را این گونه مورد خطاب قرار داد: یکی از ظرفیت هایی که وجود دارد و باید به درستی از آن استفاده شود، منابع آبی است و برای آبیاری بخش کشاورزی باید از سیستم‌های جدید بهره گرفته شود تا هدر رفتن آب به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • سپاه و ارتش، بازوان اقتدار کشور
  • استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است
  • پورابراهیمی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا