Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق موسوی اصل یکی از جوانان نخبه کهگیلویه ای است که توانسته است با تلاش و پشتکار فراوان مدارج عالی پیشرفت را دراختراعات مختلف در زمینه های علمی و ورزشی، یکی پس از دیگری طی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کهگیلویه؛صادق موسوی اصل یکی از جوانان نخبه کهگیلویه ای است که توانسته است با تلاش و پشتکار فراوان مدارج عالی پیشرفت را دراختراعات مختلف در زمینه های علمی و ورزشی، یکی پس از دیگری طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین زمینه  پایگاه خبری کهگیلویه مصاحبه ای را با این جوان اهل کهگیلویه ترتیب داده که در ادامه آمده است؛

 

سید صادق موسوی اصل،متولد سال ۱۳۷۱ در شهر دهدشت متود شده است. وی  فارغ التحصیل کارشناسی در رشته فناوری اطلاعات است که تاکنون در زمینه های علمی بعنوان مدرس دوره های کامپیوتر و گرافیک و همچنین در زمینه های ورزشی و قهرمانی بعنوان قهرمان ملی و بین المللی هنرهای رزمی حضور و فعالیت حرفه ای دارد.

 

موسوی اصل با اشاره به  تجربه پدرش در رشته های رزمی گفت: از همان سنین نوجوانی با هنرهای رزمی آشنا شدم و تا به امروز بصورت حرفه ای در سطح قهرمانی مسابقات معتبر ملی و بین المللی حضور دارم و همچنین قریب به ۳ سال هست که به خاطر علاقه ای که به تدریس دارم وارد این حرفه شدم و بعنوان مربی دوره های تخصصی کامپیوتر و گرافیک مشغول به تدریس هستم.

 

وی افزود: تاکنون در زمینه های علمی بعنوان مربی دوره های کامپیوتر در سال ۹۷ بعنوان مربی نمونه شهرستان کهگیلویه انتخاب شدم و همچنین در دوران تحصیل مقطع کاردانی در شهر بهبهان موفق به کسب مقام اول مسابقات تیم های سایبری دانشگاههای استان خوزستان شدم.دارای گواهینامه تخصصی mis از کشور مالزی همراه با تاییدیه وزارت امور خارجه مالزی و سفارت ایران در کوالالامپور هستم.

 

این نخبه کهگیلویه ای گفت: در بخش ورزشی و قهرمانی تا کنون عناوین و افتخارت ملی و بین المللی زیادی را کسب کردم و تا به امروز به عنوان رکورد دار اولین قهرمانی هستم که دراین استان موفق به کسب عناوین قهرمانی در رشته های مختلف رزمی شده ام.

 

صادق موسوی اصل با اشاره به عناوین متعددی که کسب کرد گفت: از جمله عناوینی که در رشته های مختلف کسب کردم ،  ۱مدال نقره و ۲ مدال برنز در مسابقات بین المللی مسترکاپ کاراته ۲۰۱۹،  ۲ مدال طلا و ۲مدال برنز در مسابقات کشوری ووشو ، ۲مدال طلا و کسب تندیس بهترین بهترینها در مسابقات کشوری نینجا ، مدال طلا در مسابقات کشوری هاپکیدو ، مدال نقره در مسابقات کشوری کونگ فو ، موفقیت در استاژ بین المللی آیکیدو ، موفقیت در استاژ بین المللی تکواندو itf  و  دارنده گواهینامه مربیگری و داوری ووشو هستند.

 

وی افزود: از مسوولین ورزشی شهرستان انتظار دارم با فراهم نمودن امکانات و بستری مناسب موجب شکوفایی هرچه بیشتر نخبه  های ورزشی شهرستان شوند تا جوانان بتوانند استعدادهای خود را در مسیری درست بکار ببرند.و همچنین امیدوارم جوانان کهگیلویه بزرگ با قرار دادن سیره اهل بیت(ع)بعنوان الگوی اول خود موجب پیشرفت روزافزون شهرستان شوند.


موسوی در پایان گفت: ضمن تشکر از شما خبرنگار محترم بخاطر وقتی که در اختیارم قرار دادید، لازم به ذکر هست هدف اینجانب برای آینده موفقیتهای متداول در مجامع معتبر بین المللی و جهانی هست و همچنین برای پیوستن به مشاهیر هنرهای رزمی جهان تلاش میکنم.از پدرم،مادرم و همسر عزیزم بخاطر حمایت ها و زحمات بی دریغشان تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم در آینده با توکل برخدا و زیر سایه امام زمان (عج) باز هم بتوانم برای کشورم افتخار کسب کنم.

 

تصاویر تکمیلی:   

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، مرحله استانی یازدهمین جشنواره تدریس برتر ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با شعار شهید فائزه رحیمی، الگوی برتر معلمی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه جاری با حضور دانشجویان پردیس های شهید ایزدپناه و کوثر یاسوج در سالن شهید ایزدپناه برگزار شد.

در این جشنواره ۳۶ نفر در دو پردیس ثبت نام کردند و ۱۶ نفر تدریس خود را ارائه دادند.

در نهایت با پایان رقابت ها در پردیس کوثر یاسوج واحد خواهران، در رشته آموزش ابتدایی ،پردیس رضوی  و نگین دخت روزیان  اول و دوم شدند و فاطمه رازبانیان و سمانه حسین زاده به طور مشترک سوم شدند.

در رشته آموزش قرآن هم سمانه افشار و در رشته امور تربیتی نیز زهره معینی نژاد حائز رتبه اول شدند.

در پردیس شهید ایزد پناه یاسوج  واحد برادران هم در رشته آموزش ابتدایی ، ابوالقاسم فرمانی ، آرش پیام و  حسین آرمون  به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد
  • مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد