Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@08:34:05 GMT

توضیحات سازمان تعزیرات در مورد افزایش ۶ برابری قیمت بلیت هواپیما

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۸۹۱

توضیحات سازمان تعزیرات در مورد افزایش ۶ برابری قیمت بلیت هواپیما

‍‍‍‍‍‍

توضیحات سازمان تعزیرات در مورد افزایش ۶ برابری قیمت بلیت هواپیما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز

فرماندار شهرستان نطنز از افزایش قابل توجه روکش آسفالت در ۲ سال‌ گذشته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمد ظریفی از افزایش کم‌نظیر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی سطح شهرستان نطنز در دو سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در سال یک هزار و 400 انجام پنج کیلومتر، سال 1401 انجام 23.9 کیلومتر و در سال گذشته انجام 49 کیلومتر روکش آسفالت محقق شده است.

وی گفت: در سال 1400 میزان روکش آسفالت پنج کیلومتر انجام گرفته و در سال 1401 با رشد 4.7 برابری به میزان 23.9 کیلومتر افزایش یافته و در سال گذشته این میزان بیش از دو برابرِ دیگر افزایش داشته و روکش آسفالت 49 کیلومتر از جاده‌های محورهای مواصلاتی بین شهری و روستایی سطح این شهرستان انجام شده است.

فرماندار شهرستان کاشان همکاری و تلاش ادارات و نهادهای مختلف، به ویژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را ستودنی عنوان کرد و گفت: نصب گاردریل و نیوجرسی در راه‌های اصلی و روستایی شهرستان نطنز طی دو سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی گفت: در سال 1400 به میزان 726متر گاردریل انجام شده بود که در سال 1401 با رشد 3.4 برابری به دو هزار و 498متر رسید و این میزان در سال 1402 با رشد 1.4 برابری به سه هزار و 500 متر افزایش داشته است.

ظریفی زحمات ادارات و نهادهای مختلف و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را قابل تقدیر دانست و افزود: فرمانداری و سایر  همکاران به این میزان هم قانع نبوده و با تلاش وافر همه ارکان دولت، به ویژه در زمینه آسفالت آزادراه اصفهان-نطنز-کاشان باید قدم‌های جدی و اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • افزایش 5 برابری کاشت کلزا در مهاباد
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان
  • افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز
  • آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی
  • قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر کرد