Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@10:41:46 GMT

موافقت شاه اردن با تعیین سفیر در قطر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۸۹۴

دیوان پادشاهی اردن با صدور بیانیه‌ای از موافقت «عبدالله دوم» شاه این کشور با تعیین اللوزی به عنوان سفیر اردن در قطر خبر داد.

اخبار بین الملل_ طبق گزارش وبگاه «عمون» اردن، عبدالله دوم همچنین با تعیین «سعود بن ناصر بن جاسم آل ثانی» به عنوان سفیر قطر در اردن موافقت کرده است.

پیش از این رسانه‌های اردن گزارش داده بودند که هیأت وزیران اردن با تعیین اللوزی به عنوان سفیر این کشور در قطر موافقت کرده و در انتظار موافقت نهایی شاه اردن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط روزنامه الکترونیکی «رأی‌الیوم» نوشت که تعیین اللوزی به عنوان سفیر اردن در قطر پس از گذشت دو سال کاهش روابط دو کشور، احتمالات مربوط به فاصله گرفتن اردن از عربستان سعودی و عدم همسویی با سیاست‌های سعودی در منطقه را تقویت کرد.

این روزنامه افزود که به نظر می‌رسد که اردن با تعیین سفیر در قطر آن هم فردی با جایگاه عالی در وزارت خارجه، همچنان در صدد آن است تا خاطر عربستان سعودی را بیازارد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قطر عربستان سعودی عربستان رسانه صدور بیانیه ای عربستان سعودی قطر وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند

چین به دنبال وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل، اعلام کرد که این نهاد بین‌المللی با عضویت کامل فلسطینی موافقت کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وانگ یی وزیر خارجه چین اعلام کرد که تلاش‌ها برای موافقت با عضویت کشور فلسطینی در سازمان ملل یک اقدام بمنظور جبران بی‌عدالتی‌ها است.

وانگ خاطر نشان کرد: پذیرش فوری فلسطین در سازمان ملل، اقدامی برای جبران یک بی‌عدالتی طولانی‌مدت تاریخی است.

رأی‌گیری در شورای امنیت بر سر عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل بامداد دیروز به وقت تهران در نیویورک انجام شد و آمریکا به عنوان اصلی‌ترین حامی رژیم صهیونیستی، این قعطنامه را وتو کرد.

در این رأی‌گیری که صحنه انزوای آمریکا در شورای امنیت بود، تنها آمریکا رأی منفی داد و انگلیس و سوئیس رأی ممتنع دادند. 12 عضو دیگر نیز رأی مثبت دادند.

ابراز تاسف عربستان از وتوی آمریکا علیه قطعنامه فلسطین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • تعیین سفیر جدید طالبان در تاشکند
  • تعیین سفیر جدید طالبان در ازبکستان
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • آخرین مهلت خروج عمره‌گزاران از عربستان چه زمانی است؟
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟
  • چین: سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند