Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه با تقدیر از تولید سریال «گاندو» تأکید کرد که ساخت این سریال را در چهل سال اخیر می‌توان به عنوان یک نقطه عطف دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید مقدم‌‎فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران در آیین تجلیل از سریال تلویزیونی «گاندو» با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب اسلامی مملوء از سوژه‌های بکر و دست نخورده است، تأکید کرد: پدیده‌هایی که در سابقه تاریخی چهل ساله انقلاب‌مان وجود دارد پر از سوژه‌های دست نخورده است و مسائلی که اگر پرداخته شود جامعه را چند قدم جلوتر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت و پخش این سریال به منزله پارادایمی بود که در واقع آغازی بود که دیگر نمی‌توان مقابل آن ایستاد و آن‌را متوقف کرد.

این استاد دانشگاه با تأکید بر این نکته که «گاندو» تنها بخشی از اقتدار و تلاش نیروهای امنیتی نظام جمهوری اسلامی را به تصویر کشیده است، افزود: ماجرای اشغال لانه جاسوسی ترورهای منافقین، دفاع‌مقدس و صدها ماجرای دیگر هرکدام یک سوژه برای تولید فیلم و سریا‌ل‌های فاخری از این دست است. جنگ یک معجزه بود اما در کدام سریال توانسته‌ایم این اعجاز و معجزه را نشان دهیم؟ «گاندو» یک بخشی از تلاش نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام عصر(عج) را نشان داد‌ و این سریال نقطه عطفی در سریال‌سازی ماست.

مقدم‌فر با اشاره به استقبال مردم از این سریال گفت: همه اقشار مردم که مخاطب این سریال بودند آن را تحسین کردند. یکی دیگر از امتیارات «گاندو» این بود که بدون داستان عشق و عاشقی‌های دختر و پسر و زن و مردی و مسائلی از این دست توانست جذابیت حقیقی ایجاد کند. انصافاً کاری حرفه‌ای با بهترین ساختار فنی بود. البته حتما کارگردان و تهیه‌کننده به من حق می‌دهند که این را بگویم که هر کار خوبی در هر سطحی بدون اشکال نیست. انشاءالله در گاندوهای بعدی اشکال‌ها رفع شود.

وی با انتقاد از بی‌تحملی برخی از مدیران و مسئولان، تصریح کرد: برخی‌ها می‌گویند در این سریال هجمه‌هایی به دولت شده است. مخاطب چنین احساسی نداشت، گاندو واقعیت‌ها را نشان می‌داد، اگر جایی بین مسئولان در داستان فیلم بحث و جدل می‌شود این نشان از تضعیف دولت یا بر هم زدن انسجام مسئولان نیست. این همان واقعیت‌هایی است که اتفاق افتاده است.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای سپاه در پایان تأکید کرد: اگر بد است، بدی را مربوط به سریال ندانید. گاندو آیینه‌ای را نشان داده که حالا اگر بد است نباید آینه را بشکنیم. زشتی‌هایی که در آیینه منعکس می‌شود از آیینه نیست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز در دیدار با فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در استان آذربایجان شرقی بااشاره به پیشرفت‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اوایل انقلاب اسلامی برای تأمین کوچک‌ترین تجهیزات نظامی برای مقابله با رژیم بعث مشکل داشتیم اما امروز در سایه تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا به جایی رسیده ایم که از شهرهای دور دست قلب اسرائیل را با موشک هدف قرار می‌دهیم؛ اقتدار نیروهای مسلح با قطع وابستگی تجهیزاتی افزایش پیدا کرده است.

وی بابیان اینکه نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران محبوب ترین قشر در بین اقشارهای مختلف جامعه هستند افزود: ارتش با ایثار و فداکاری و تقدیم بیش از ۴۸۰۰۰ شهید در جبهه‌های سخت جنگ تحمیلی وفاداری خود را به نظام و امام نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حملات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی را نشانگر پیشرفت نظامی جمهوری اسلامی ایران و اطلاعات قوی نیروهای مسلح دانست و گفت: روز ۲۶ فروردین به عنوان یک روز تاریخی در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسید و نشان داد نیروهای مسلح کشور در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارند و آماده مقابله با هرگونه ماجراجویی استکبار جهانی هستند.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: کارکنان ارتش نزد مردم عزیز و جز محبوب‌ترین قشر در بین اقشار مختلف جامعه هستند.

کد خبر 6080233

دیگر خبرها

  • جوسازی رسانه‌های معاند برای ترمیم شکست سنگین اسرائیل؛ ریزپرنده‌ها آبرویشان را بُرد
  • عملیات وعده صادق همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست
  • عملیات «وعده صادق» همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • جنبش عدالتخواه دانشجویی: عملیات «وعده صادق» نقطه عطف معادله جدید منطقه‌ای است
  • پورابراهیمی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • امروز ارتش به نقطه اوج رسیده است
  • نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند