Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز کاری قبل، کاهش یافته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی و آزاد با کاهش محسوسی مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با کاهش نسبت به روز کاری قبل 12 هزار و 50 تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم 11 هزار و 950 تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که قیمت دلار در صرافی‌های آزاد برای فروش به مردم با کاهش نسبت به دیروز 12 هزار تومان تعیین شده است.

قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانکی نسبت به آخرین روز کاری قبل، کاهش یافت و برای فروش به مردم با قیمت 14 هزار  تومان ارزش‌گذاری شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 900 تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، 3275 تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم 15 هزار و 28 تومان تعیین شده است.

گفتنی است،  امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را 11 هزار و 751 تومان و 2 ریال، قیمت یورو را 13هزار و 231 تومان و 7 ریال و قیمت پوند انگلیس را 14 هزار و 705 تومان و 6 ریال  برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

همچنین،شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 هزار و 897 تومان می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 14  هزار تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

قیمت ارز حجاج که از سوی بانک مرکزی به شعب بانک های عامل اعلام می شود برای روز جاری 12 هزار و 160 تومان و 5 ریال است. هر حاجی می تواند 200 دلار از شعب منتخب دریافت کند.

 

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

12 هزار و 50  تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

12 هزار تومان

قیمت یورو

14 هزار تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 275 تومان

قیمت پوند

15 هزار و 28 تومان

قیمت ارز مسافرتی

13 هزار و 897 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 751  تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

13 هزار و 231 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

14 هزار و 705 تومان

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت دلار مبادله‌ای/دلارحواله به ۴۱هزارتومان نزدیک شد

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۹۷۶ تومان رسید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 43 هزار و 896 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 40 هزار و 976 تومان معامله می‌شود.

101 میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 736 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 628 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 952 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 157 تومان است.

بروز رسانی: سه‌‌شنبه 4  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

43  هزار و 896  

قیمت دلار (حواله)

40  هزار و 976

قیمت یورو (اسکناس)

46  هزار و 736

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 628

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 952

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 157

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • افزایش قیمت دلار مبادله‌ای/دلارحواله به ۴۱هزارتومان نزدیک شد
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار رشد کرد
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار رشد کرد
  • قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار چند شد؟
  • افزایش قیمت ارز‌های مبادله‌ای/ دلارچند شد؟
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلارچند شد؟