Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:34:55 GMT

مهاجم جنجالی تراکتور در لیگ یک ترکیه! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۰۰۷۴

مهاجم بریتانیای تیم فوتبال تراکتور با عقد قراردادی به یکی از تیم‌های لیگ یک ترکی منتقل شد.

سرانجام پس از کش‌وقوس فراوان مهاجم تیم فوتبال تراکتور در فصل گذشته که حاشیه‌های زیادی را برای این تیم ایجاد کرده بود با عقد قراردادی دوساله به تیم فوتبال آدنا دمیراسپور ترکیه یکی از تیم‌های حاضر در لیگ یک این کشور پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است این بازیکن ایرلندی ساعاتی پیش با انتشار بلیط سفر خود در صفحه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد که در حال سفر به شهر استانبول ترکیه است.


آدنا دمیراسپور ترکیه یکی از تیم های لیگ یک ترکیه است که در فصل گذشته در جایگاه ششم این جدول 18 تیمی قرار گرفت.


 گفتنی است استوکس 30 ساله به همراه لی اروین در تراکتورسازی همبازی بودند، اما پس از ترک ناگهانی این تیم توسط این دو بازیکن، باشگاه تراکتورسازی از آن‌ها به فیفا شکایت کرد.

 

آنتونی استوکس تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونی استوکس تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌ها به پایان رسید تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران در صدر جدول قرار گیرد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری، در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: گل اول پرسپولیس کاملاً درست بود و بازیکن نفت پیش از بر خواستن دانیال اسماعیلی فر تعادل خود را از دست داد و بازیکن پرسپولیس نقشی روی زمین خوردن بازیکن نفت نداشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در دقیقه ۱۳ بار دیگر به گل رسید که به درستی این گل آفساید اعلام شد. پس از آن و در نیمه اول گئورگی گولسیانی بازیکن نفت را نقش بر زمین کرد که داور به درستی به مدافع پرسپولیس کارت نشان داد.

او خاطرنشان کرد: در دقیقه ۵۳ بازیکن نفت مانع از ایجاد حمله برای پرسپولیس شد و باید اخطار می‌گرفت و در دقیقه ۶۰ به سود نفت باید کرنر گرفته می‌شد که داور به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

کارشناس داوری در خصوص اعلام پنالتی برای پرسپولیس گفت: در دقیقه ۶۹ و در حالی که بازیکن نفت پشت به توپ بود اما توپ به دست او برخورد کرد و مانع از رسیدن آن به بازیکن پرسپولیس شد و پنالتی به درستی گرفته شد.

کد خبر 845426 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار یک استقلالی پس از استوری جنجالی
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران