Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@23:34:55 GMT

میزان ضرر شرکت رنو با خروج از ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۰۱۵۰

میزان ضرر شرکت رنو با خروج از ایران

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، درآمد رنو در بازه زمانی ژانویه تا مارس (سه ماه نخست ۲۰۱۹) به علت کاهش ۵٫۶ درصدی تحویل خودروهای تولیدی این شرکت به تعداد ۹۰۸ هزار و ۳۴۸ دستگاه که ناشی از خروج از ایران در سال گذشته بود، به ۱۲٫۵۲۷ میلیارد یورو (۱۳٫۹۵ میلیارد دلار) کاهش یافت.

اولیور مرگوئت، مدیر ارشد فروش رنو، در گزارش به خبرنگاران و تحلیلگران گفت: حجم فروش این سه ماهه در تمامی مناطق خارج از اروپا کاهش یافت، اما در اروپا ۲ درصد رشد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودروساز فرانسوی اعلام کرد: خروج سال گذشته از ایران به علت تهدیدهای تحریمی آمریکا به کاهش ۳۱ درصدی در فروش منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند منجر شد. به استثنای ایران، تحویل خودروهای این شرکت در جهان بیش از ۱٫۷ درصد کاهش داشته است.

حجم فروش در منطقه آمریکا ۵٫۳ درصد و در آسیا اقیانوسیه شامل چین ۱۸ درصد کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقیانوسیه ایران جهان رشد آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

کد خبر 6085065

دیگر خبرها

  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • یورو رکورد زد
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • کاهش قیمت نفت همزمان با کاهش مخاطرات ژئوپلتیک منطقه
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است