Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار عصر سه شنبه در مراسم قدردانی از خیران سلامت این شهرستان با بیان این مطلب گفت: کمک خیران برای احداث همراه سراها، درمانگاه و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی هزینه شده است.
دکتر سعید مهرانپور افزود: از محل کمک خیران دو همراه سرای بیماران مراکز آموزشی درمانی واسعی و امداد شهید بهشتی سبزوار با ۲۴ واحد مسکونی و هزینه ۱۸ میلیارد ریال راه اندازی و سایر کمک ها برای خرید تجهیزات بهداشتی، احداث درمانگاه و بهسازی مراکز بهداشتی هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: شهرستان سبزوار در ورودی خراسان رضوی از سمت غرب است که با توجه به افزایش حوادث و تصادفات برون شهری، همراهان و خانواده های مصدومان مکانی برای اسکان نداشتند که با احداث همراه سراها این مشکل برطرف شد.
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار گفت: توسعه آی. سی. یو و افزایش تخت های بیمارستان امداد برای بهر ه مندی مناسب زائران امام رضا (ع) و مصدومان حوادث جاده ای از برنامه های امسال مجمع خیرین سلامت شهرستان سبزوار است.
مهرانپور افزود: ساختمان سازمان انتقال خون سبزوار با توجه به حجم بالای مراجعان از فضای محدودی برخوردار است که احداث ساختمان جدید و توسعه فضای این سازمان با کمک مردم و دولت نیز در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: در یک سال گذشته با کمک خیران سه هزار خدمت رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهر سبزوار ارائه شده است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با شش بیمارستان تخصصی، ۸۵۰ تخت فعال، ۲۶ پایگاه اورژانس، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۳۸ مرکز بهداشتی به جمعیت ۶۰۰ هزار نفری پنج شهرستان در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی - درمانی ارائه می دهد.
۸۱۴۵/۷۴۹۵/‏۱۹۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار بازرسی در طرح سلامت نوروزی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی در جریان بازدید و بررسی آمادگی مراکز جامع سلامت روستایی دهنو ومرکز جامع شهری آزاد شهر، افزود: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۱۵ اسفندماه) تاکنون، ۱۷ هزار مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع غذا و اماکن صورت گرفته و تاکنون ۴۲ واحد متخلف صنفی هم پلمب شده است.

وی با اشاره به تداوم این بازرسی‌ها گفت: این بازرسی‌ها به منظور حفظ سلامتی شهروندان و هموطنان تا ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد.

دکتر محسن میرزائی معاون بهداشتی دانشگاه هم ضمن قدردانی از کارکنان مراکز جامع سلامت گفت: این مراکز آماده خدمتگزاری به مردم جهت مراقبت‌های بهداشتی مادر و کودک، واکسیناسیون و خدماتی که باید در موعد مشخص صورت گیرد، هستند.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • انجام ۱۸۲ هزار مأموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • ۱۷ هزار بازرسی در طرح سلامت نوروزی استان یزد