Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان و مرزنشینان را پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام‌ جمهوری اسلامی هستند و باید به بهبود معیشت آنان کمک کرد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سردار قاسم رضایی عصر امروز در نشست با علما، ریش سفیدان، مرزبانان و مرزنشینان در منطقه صفر مرزی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت علما و مسئولان را سنگین ‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید آگاهی جوانان ما نسبت به اتفاقات سال 42، انقلاب و این 40 سال عمر انقلاب سطحی باشد. باید در گام دوم انقلاب دشمن شناسی و اهداف دشمن برای جوانان مشخص و آشکار شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن ذهن و اعتقاد جوانان را هدف قرار داده است، افزود: اعتبار انقلاب اسلامی به دین اسلام بوده و برهمین اساس نیز در جهان به عزت رسیده است. امروز دشمن به این مسئله واقف بوده و ذهن، دین و اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر تقویت معنویات در جوانان بیان داشت: اگر جوانان ‌از دین و‌معنویات فاصله بگیرند، مطالب دشمنان در فضای و شبکه‌های مجازی ‌مانند زهر کشنده همه جسم و روح‌شان را از بین‌ خواهد برد.

جشنواره سیلوانا تابلوی تمام نمای فرهنگ و سنن مرزنشینان ارومیه+تصاویروقتی مبارزه با قاچاق سوخت در آذربایجان غربی به معیشت مرزنشینان رونق می‌دهد‌معاون وزیر کشور: مصوبات هیئت وزیران برای ارتقاء معیشت مرزنشینان اجرایی نشد‌

وی مرزبانان و مرزنشینان را پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام‌ جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: امروز مرزنشینان در کنار مرزبانان ما پاسدار نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و خاک مقدس کشور ما هستند و تاریخ تلخ که دشمنان از مرز سیاسی عبور کرده و خود را به کوه‌های گرگان و البرز برسانند، هیچگاه در ایران تکرار نمی‌شود.

سردار‌ رضایی با تاکید بر حمایت و همکاری در احیای بازارچه مرزی اینچه برون گفت: هرچه بازارچه رونق بیشتری داشته باشد، وضعیت معیشتی مردم مرزنشین بهتر می‌شود. وضعیت ‌معیشتی بهتر مرزنشینان سبب امنیت ‌پایدار منطقه و از طرفی تعامل بیشتر کشور ترکمنستان با ما است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در حیطه وظیفه و مسئولیت مرزبانی در حمایت و همکاری احیای بازارچه است انجام می‌شود. در صورت لزوم تسهیلات و شرایط لازم برای دیپلماسی مرزی با کشور مقابل نیز برای احیای این بازارچه صورت می‌گیرد.

فرمانده مرزبانی ناجا درباره حوزه آبی اترک بیان داشت: در شورای تامین امروز استانداری و از طریق وزارت نیرو و وزارت خارجه و مرزبانی این ‌موضوع مطرح‌ و پیگیری می‌شود تا مسیر رودخانه اترک در قسمت پایین دست احیا شود. بخشدار، شوراهای اسلامی و دیگر مسئولان ‌مرتبط از نماینده مردم در مجلس این‌ منطقه‌ درخواست کنند تا موضوع را از طریق مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو پیگیری کند.

وی منطقه مرزی استان ‌گلستان به ویژه مرز اینچه برون را از مرزهای امن و با آرامش دانست و گفت: این امنیت و آرامش به علت نگاه انقلابی مردم این منطقه و حفاظت آنها از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مراسم احیا شب های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم معنوی و پر فیض شب‌های قدرهمچون سال‌های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه و با همکاری هیات انصارالحسین (علیه السلام) از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۳ بامداد با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار خواهد شد.

ضمنا حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت می‌باشد و همچنین امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم است.

زمان: ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳
مکان: مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی است.

دیگر خبرها

  • میدج‌ها در کمین گردشگران تالاب‌های گلستان
  • جهاد پاسداران انقلاب بدون همراهی همسرانشان کامل نمی‌شود
  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه