Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ قاسم رضایی عصر سه شنبه درحاشیه نشست با ریش سفیدان، متنفدین و معتمدان بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس، در جمع خبرنگاران گفت: ساخت این تعداد واحد مسکونی به ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در صورت تخصیص اعتبارات ویژه از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه، در دستور کار مرزبانی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از ساخت واحدهای مسکونی در راستای افزایش رفاه پرسنل مرزبانی با توجه به سختی کار این حرفه و نیز حضور بیشتر آنان در کانون گرم خانواده پس از ساعت کاری است که طرح آن نیز در تحقیق میدانی که مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پارسال انجام داده، به دولت پیشنهاد شده است.

سردار رضایی با اشاره به احداث ۵۰۰ واحد مسکونی برای پرسنل مرزبانی از محل اعتبارات ستاد کل نیروهای مسلح و ناجا در سال گذشته، اضافه کرد: درصورت حمایت ویژه دولت و مجلس و اختصاص ردیف اعتباری لازم، کار ساخت ۱۲ تا ۱۵ هزار خانه پیش بینی شده از سال آینده آغاز و تا پایان برنامه ششم توسعه احداث خواهد شد.

وی همچنین با تاکید برضرورت تقویت شناورهای دریایی مرزبانی گفت: قرار است با همکاری وزارت دفاع و نیروهای مسلح، ۹ فروند شناور نیمه سنگین تا پایان امسال به نیروهای دریایی جنوب و شمال از جمله شرق دریای خزر (مرزبانی گلستان) اضافه شود.

فرمانده مرزبانی ناجا، توسعه روابط با کشور ترکمنستان و دیدارهای فرماندهان مرزبانی دو کشور را از دیگر برنامه های مرزبانی جمهوری اسلامی دانست و افزود: اگرچه روابط مرزبانی دو کشور در حد مرزبانان درجه یک و دو در حال انجام است اما برای توسعه بیشتر روابط بایستی ز طریق وزارت امور خارجه دیدارهایی بین فرماندهان مرزبانی دو کشور نیز برگزار شود.

به گزارش ایرنا، در سفر امروز فرمانده مرزبانی ناجا و هیات همراه علاوه بر بازدید از پاسگاه های مرزی و دریایی گلستان، نشست صمیمی نیز با مرزنشینان و معتمدان بخش داشلی برون گنبدکاووس درمحل سالن ملاقات مرزی برگزار شد.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

/‌۳۰۳۹/‌۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی گلستان مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد

عملیات اجرایی احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی با حضور محمد اسلامی رئیس این سازمان در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدهادی رستمیان عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با حضور محمد اسلامی رئیس انرژی اتمی، اظهار کرد: در یک رویکردی ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت. وی افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی دیده شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی دیده شده و با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیتی ۵۰ هزار نفری در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.رستمیان گفت: امید است شاهد رونق و تمدنی بسیار خوب در این نقطه زیبا از مرکز استان بوشهر باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 747058

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد