Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های آلمان گزارش دادند که «دیتر گومر» شهردار «هاکنهایم» در پی حمله فردی ناشناس به‌شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است.

بنا بر گزارش‌ها گومر روز سه‌شنبه در حال رفتن به محل کار خود بود که مهاجم در حیاط خانه‌اش به او حمله می‌کند و پس از مجروح‌کردن او از ناحیه صورت، متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سخنگوی پلیس فرد مهاجم مردی ۴۰ ساله با پوست تیره بوده که پس از مجروح‌کردن گومر به سرعت محل حادثه را ترک کرده و انگیزه او از ارتکاب این عمل هنوز مشخص نیست.

گومر ۶۷ ساله از اعضای حزب سوسیال دموکرات (SPD) آلمان است و از سال ۲۰۰۴ تاکنون شهردار هاکنهایم است و قرار است ماه اوت بازنشسته شود.

 ماه گذشته نیز «والتر لوبکه» فرماندار شهر کاسل آلمان در نزدیکی خانه خود به دلایلی نامعلوم به ضرب دو گلوله کشته شد. دو هفته بعد گفته شد فرد مظنون به قتل او بازداشت شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلمان حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری فیشینگ تحت عنوان اخطاریه کشف حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سروان نجارتبار معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا مازندران  به ترفند مجرمان سایبری مبنی بر کلاهبرداری با پیامک‌ طرح عفاف و حجاب اشاره و بیان کرد: کلاهبرداران سایبری این بار از طریق ارسال پیامک حاوی لینک جعلی از سرشماره‌های ناشناس به شهروندان تحت عنوان اخطاریه کشف حجاب، آنها را به درگاه جعلی پرداخت هدایت و اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی و سپس کلاهبرداری می‌نمایند.

او افزود: شهروندان دقت داشته باشند هرگز بر روی لینک‌های ارسال شده از سرشماره‌های ناشناس تحت عنوان قطع اینترنت همراه و ... کلیک نکنند.

سروان نجارتبار  به شهروندان توصیه کرد که در صورت مواجهه با چنین مواردی مراتب را به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع داده یا برای ثبت گزارش به سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره 20 ساله آلمانی
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی | به جای محکومیت اقدام مشروع ایران ...
  • انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی در گفتگوی تلفنی/ اسرائیل اگر ماجراجویی کند با پاسخ متقابل مواجه می‌شود
  • جنگ روانی کم از جنگ نظامی نیست
  • کلاهبرداری فیشینگ تحت عنوان اخطاریه کشف حجاب
  • (عکس) سلاح ۲۰۰۰ ساله اوکراینی‌ها که روسیه را زمین‌گیر کرد
  • سلاح ۲۰۰۰ ساله اوکراینی‌ها که روسیه را زمین‌گیر کرد (+عکس)
  • برد سخت تیم آلمانی با درخشش ستاره ایرانی/ یخچالی بهترین بازیکن شد